Doom Eternal nawet w 1000 FPS - przy odpowiednio mocnym sprzęcie
Może kiedyś...
Nowa wersja silnika id Tech, na której powstaje Doom Eternal, otrzymała znacznie podniesiony limit klatek na sekundę. Studio id Software twierdzi, że w odpowiednim sprzętem można otrzymać obraz o płynności 1000 FPS.
- W przypadku id Tech 6, ostateczna wartość to 250 klatek na sekundę. W [Doom Eternal - red.], jeśli masz dobry sprzęt, możesz dobić nawet do tysiąca. To maksimum, jakie mamy - powiedział Billy Kahn, główny programista silnika, w rozmowie z IGN.
Deweloper twierdzi, że w studiu, na sprzęcie testowym, udało się osiągnąć 400 FPS. Jednocześnie podkreśla, że tak naprawdę „nie ma górnego limitu”.
- Użytkownicy z monitorami 144hz lub wyświetlaczami z jeszcze wyższym odświeżaniem, które ukażą się w kolejnych latach, będą mogli cieszyć się [Doom Eternal - red.] przez długi czas - zapowiada Kahn.
Programista silnika zapowiedział też usprawnienia na pozostałych polach - między innymi więcej „intensywnych” efektów cząsteczkowych i pokaźniejsze eksplozje.
Następnie: Twórcy gier obawiają się szybkiego końca Stadii. Google płaci deweloperom za mało?