Doom - nowe screeny oraz szczegóły z zapowiedzi strzelanki
I nieoficjalna data premiery?
Magazyn Game Informer opublikował obszerną zapowiedź strzelanki Doom od id Software, ujawniając garść screenów oraz kilka nowych konkretów na temat rozgrywki.
Dowiadujemy się na przykład, że piła łańcuchowa i BFG nie znajdą się na „kółku wyboru” broni, a oba te elementy arsenału dostępne będą wyłącznie w określonych okolicznościach (dzięki, NeoGAF).
Co więcej, podczas przygody znajdziemy elementy modyfikujące wyposażenie, jak zdalne detonowanie wystrzelonych rakiet.
Również nasza postać będzie się rozwijać, zyskując kolejne punkty zdrowia, większy udźwig amunicji czy prędkość zmieniania broni. Są nawet „runy”, czyli wybierane talenty z dodatkowymi bonusami.
Jeśli zaś mowa o sympatycznych demonach, to ma ich być na ekranie całkiem sporo, a niektórzy przeciwnicy będą łatwiejsi do pokonania, jeśli trafimy w ich „czułe punkty”.
Wspomniano także o trybie wieloosobowym, ale bez szczególnych rewelacji. Wymieniono dwa tryby rozgrywki (drużynowe potyczki z jednym życiem i przejmowanie punktów na mapie) oraz specjalne „moduły” zmieniające warunki meczów - ale bez rujnowania balansu.
A artykule jako datę premiery nadal podano tylko wiosnę, ale pewne wskazówki oferuje francuski oddział sklepu Amazon, w którym jako dzień debiutu podano 30 czerwca, co wiosną na pewno nie jest. Sugerujemy poczekać na oficjalne informacje od Bethesdy.
Platformy docelowe to PC, PlayStation 4 i Xbox One. Poniżej wspomniane screeny.