Driveclub otrzyma wydanie specjalne
Samochody, nowa okładka oraz naklejki.
Sony ogłosiło, że gra wyścigowa Driveclub ukaże się w Europie także w wydaniu Special Edition, zawierającym szereg dodatków i bonusów.
Pudełko z tytułem od Evolution Studios zostanie umieszczone w papierowym „rękawie” z unikatowym obrazkiem. Gracze otrzymają też błyskawiczny dostęp do pięciu samochodów: McLarena P1, Mercedes-Benz C63 AMG Coupe Black Series, Ferrari 458 Italia, Astona Martina v12 Vantage S oraz Alfa Romeo 4C.
Dodatki uzupełniają dwa wirtualne obrazki - na samochód lub do wykorzystania w logo naszego klubu - a także dwie „fizyczne” naklejki - biała i czerwona.
Cenę zestawu ustalono na 70 euro (ok. 294 zł). Standardowe wydanie można nabyć w Polsce już za około 250-280 zł.
Driveclub ukaże się 8 października tego roku, także w polskiej wersji językowej. Warto przypomnieć, że dostępna będzie także edycja dla posiadaczy abonamentów PlayStation Plus, ograniczona pod względem liczby dostępnych tras, samochodów i opcji rozgrywki.