Drugi epizod BioShock Infinite: Burial at Sea z trybem skradankowym
1998 Mode rzuci wyzwanie ukończenia odcinka bez uśmiercania ani jednego przeciwnika.
Przedstawiciele Irrational Games poinformowali, że w drugim epizodzie rozszerzenia do BioShock Infinite pojawi się dodatkowy poziom trudności. W trybie 1998 Mode użytkownicy nie będą mogli zabijać przeciwników.
- Kładziemy nacisk na balans i mechanikę skradankową. Widzieliśmy już, że ludzie próbują grać unikając zabijania. Pomyśleliśmy więc, że byłoby świetnie, gdybyśmy mogli rzucić wyzwanie graczom lubiącym się skradać - powiedział Ken Levine, dyrektor kreatywny Irrational.
W grze znajdą się również standardowe poziomy trudności, a także znany z podstawowej wersji gry tryb 1999, w którym przeciwnicy będą o wiele trudniejsi do pokonania.
Drugi epizod dodatku Burial at Sea do BioShock Infinite zadebiutuje 25 marca. Gracze wcielą się w Elizabeth.