Skip to main content

Duży patch do Deathloop wprowadza oczekiwane zmiany i poprawki

Ulepszenie stabilności i inne.

Studio Arkane opublikowało pierwszą dużą aktualizację Deathloop, wprowadzającą szereg oczekiwanych ulepszeń. Patch na PC zajmuje około 11 GB, zaś posiadacze PS5 mają do pobrania 5 GB.

Na komputerach osobistych twórcy skupili się między innymi na problemach z wydajnością gry. Deweloperzy usunęli między innymi błąd, który powodował znaczny spadek liczby klatek na sekundę podczas ruchu kamerą z pomocą myszy.

To jednak nie wszystko, ponieważ na PC wprowadzono obsługę technologii DLSS od Nvidii - rozwiązanie znacząco poprawia działanie produkcji na kartach graficznych z serii GeForce RTX. Ponadto zaimplementowano wsparcie dla wibracji i dźwięku kontrolera DualSense.

Zobacz na YouTube

Zarówno na komputerach, jak i PS5 udoskonalono stabilność tytułu, zwłaszcza podczas zabawy z włączonym ray tracingiem. Na obu platformach ulepszono również wyszukiwanie ścieżek przez postacie niezależne i reakcję napotkanych NPC na gracza.

Poza tym naprawiono zachowanie laserowych min, wieżyczek i fajerwerków. Deweloperzy wyeliminowali też usterkę, która uniemożliwiała odblokowanie dwóch osiągnięć - „Ups...” i „Nagi zgon”.

Lista zmian obejmuje także usunięcie błędu związanego z przełączaniem się między arsenałem za pomocą kółka myszy na PC - korzystanie z funkcji nie powoduje już więc upuszczania broni.

Zobacz także