Duży sukces polskiego The Riftbreaker. Sprzedano 200 tysięcy kopii
W planach sieciowy tryb kooperacji.
Polskie studio Exor ujawniło wyniki sprzedaży The Riftbreaker, czyli najnowszej gry zespołu, a także przedstawiło wstępne plany rozwoju projektu.
Jak na Steamie poinformowali deweloperzy, produkcja rozeszła się w 200 tysiącach egzemplarzy. Warto zaznaczyć, że pozycja ukazała się 14 października, co oznacza, że rezultat osiągnięto w tydzień. Wynik przekroczył prognozy twórców.
„Ta liczba znacząco przewyższyła nasze oczekiwania i pozwala nam kontynuować wspieranie i rozbudowywanie gry o nowe funkcje i zawartość. Otrzymane od was opinie są niesamowite i pomogą nam ulepszać projekt w nadchodzących tygodniach i miesiącach” - napisali autorzy.
Studio Exor obecnie skupia się na usuwaniu błędów zgłaszanych przez fanów. Deweloperzy jednocześnie przygotowują udoskonalenia rozgrywki, w tym nowe sposoby szybkiego naprawiania i rozwoju dużej liczby budynków, poprawę balansu systemu pogodowego oraz kampanii Hard i Brutal.
Ekipa ma też w planach następny biom z osobnymi potworami i mechanikami zabawy. Zespół rozpoczął również prace nad sieciowym trybem kooperacji. Twórcy podkreślają, że to trudne zadanie, dlatego ukończenie wariantu może zająć od sześciu miesięcy do roku. Projektanci liczą jednak, że wkrótce przeprowadzą wczesne testy opcji.
The Riftbreaker łączy strzelankę z widokiem z góry oraz zaczerpniętą z gier strategicznych rozbudowę bazy i zbieranie surowców. Rozgrywka może stanowić wyzwanie, zwłaszcza, jeżeli w odpowiedni sposób nie zaplanujemy działań.