Dwa pierwsze Doomy na silniku Unity z nowymi aktualizacjami
Obsługa obrazu w formacie 16:9 i inne.
- Strzelanki w wersji Unity dostępne są już na Steamie
- Aktualizacje wprowadzają szereg nowości
Bethesda opublikowała nowe aktualizacje odnowionych wersji dwóch pierwszych odsłon serii Doom, stworzonych na silniku Unity.
Na PC najważniejszą nowością produkcji jest wsparcie dla Steam. Posiadacze oryginalnych gier na platformie Valve automatycznie pobiorą odrestaurowane edycje strzelanek. Pierwowzory działające pod systemem DOS są jednak nadal dostępne w menu.
Aktualizacja wprowadziła również możliwość wyświetlania obrazu w formacie 16:9 bez czarnych pasów u góry i dołu wyświetlacza. Zwiększono też pole widzenia (tak zwane FOV), dzięki czemu gracz widzi więcej po obu stronach ekranu.
Ponadto na PS4, Switch i PC dodano możliwość kierowanie kamerą za pomocą umieszczonego w kontrolerze żyroskopu, choć na komputerach osobistych z funkcji można skorzystać jedynie za pomocą pada DualShock 4. Na iOS wdrożono zaś ulepszone sterowanie dotykowe.
Zaimplementowano też opcjonalny celownik, który zmieni kolor, gdy namierzy przeciwnika. W multiplayerze na dzielonym ekranie pojawił się także tak zwany Deathmatch 3.0, czyli specjalna wersja trybu, w którym zebrana przez jednego użytkownika broń pozostaje na mapie.
Jest również obsługa modyfikacji przygotowanych z pomocą narzędzia DeHackEd. Mody oferują między innymi dodatkowe uzbrojenie i zmieniają zachowanie wrogów. Do tego opcja wpisywania kodów na PC bezpośrednio z klawiatury. Pełna lista nowości dostępna jest na stronach Bethesdy.
Polub nas na Facebooku | Obserwuj na Twitterze | Źródło: Bethesda