Dying Light 2 dostanie ulepszony system walki i funkcję transmog
Pokazano też grafiki z nowego DLC.
Twórcy Dying Light 2 ze studia Techland poinformowali, że już w kwietniu gra dostanie dużą aktualizację, wprowadzającą między innymi ulepszony system walki oraz funkcję transmog, czyli możliwość dowolnej edycji wyglądu elementów stroju według własnych preferencji.
Jak wyjaśnił reżyser marki Tymon Smektała w materiale opublikowanym na konferencji Future Games Show, aktualizacja trafi do graczy już 20 kwietnia. Chociaż nie podano konkretnych zmian, deweloper tłumaczy, że przebudowana walka będzie „brutalniejsza, szybsza i lepiej nagradzająca gracy”.
Do gry trafi także popularna funkcja transmog. Smektała zaznacza, że posiadacze gry nie będą musieli dłużej „wybierać pomiędzy stylem, a statystykami”. Pochwalono się także ciepłym przyjęciem wśród społeczności opublikowanych narzędzi moderskich oraz owocną współpracą z serwisem Mod.io. Reżyser zaprezentował kilka najciekawszych, zdaniem studia, map stworzonych przez fanów. Z czasem do gry ma trafić pełne wsparcie dla niestandardowych map.
Na koniec twórca przedstawił kilka grafik koncepcyjnych z nadchodzącego dodatku do gry. Widać na nim zrujnowane, chociaż gęsto zabudowane miasteczko oraz bramę dużego budynku, podpisanego „Morlech Asylum”. Najprawdopodobniej będą to lokacje, wokół których rozgrywa się fabuła dodatku. Więcej informacji studio Technland ujawni w najbliższych miesiącach.
Przypomnijmy, że tytuł zadebiutował 4 lutego 2022 na konsolach PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S, Nintendo Switch (poprzez chmurę) oraz PC. Tytuł zebrał pozytywne oceny krytyków, zbierając w serwisie Metacritic recenzje w okolicach 7,5/10 zależnie od platformy. Gracze jednak w swoich opiniach zwracali uwagi na występujące w grze błędy, a niektórzy uważają fabułę za gorszą niż w pierwszym Dying Light.
Dlaczego warto sięgnąć po „Legendy gier wideo”?
Dzięki książce poznasz największych twórców gier wideo w historii, a przy okazji dowiesz się, jak wielki był ich wpływ na wszystkie kolejne gry, również dzisiejsze hity, w które grasz na co dzień.
Kto pierwszy poruszył postacią na ekranie, jak narodziły się komputerowe RPG-i, dlaczego grom tak blisko do filmów, kto wymyślił otwarte światy, jak narodziły się strzelanki czy wreszcie, który znany twórca poleciał w kosmos jako drugi cywil w historii.