Dying Light 2 - Houndfield: znajdźki i sekrety
Houndfield to jedna z większych dzielnicy w Dying Light 2, którą odwiedzisz w trakcie pobytu w Old Villedor. Jak w każdej części mapy, znajdziesz tutaj pamiątki, nagrania i graffiti do zebrania - co opisujemy na niniejszej stronie.
Na tej stronie:
- Graffiti #1 - Spokój ducha
- Graffiti #2 - Lata 80. wróciły!
- Graffiti #3 - Tak różni, a tak podobni
- Graffiti #4 - Tik-Tak
- Graffiti #5 - Bzyk
- Graffiti #6 - Południowa ryba
- Nagranie #1 - Dla Alice nr 2
- Nagranie #2 - Raport nr 2 dr Katsumi: naczelnej lekarki GRE
- Nagranie #3 - Jednostka 404: dziś jest dzień ćwiczeń nóg
- Pamiątka #1 - Kod do sejfu
- Pamiątka #2 - Trudne pożegnanie
- Pamiątka #3 - Artykuł z gazety: 11 października 2015 roku
- Pamiątka #4 - Doktor Gambit
- Pamiątka #5 - Raport GRE: kwatermistrz Pike nr 1
- Pamiątka #6 - Raport GRE: kwatermistrz Pike nr 2
- Pamiątka #7 - Raport GRE: kwatermistrz Pike nr 3
Graffiti #1 - Spokój ducha
Pierwsze graffiti w tej dzielnicy znajdziesz na południe od Wiatraka Wiśnia (1). Skrzynka (2) leży na niewielkim dachu, tuż pod muralem.
Graffiti #2 - Lata 80. wróciły!
Kolejne graffiti znajdziesz w centralnej części dzielnicy (3). Poszukiwaną skrzynkę (4) zbierzesz z dachu zlokalizowanego nad samym muralem.
Graffiti #3 - Tak różni, a tak podobni
Trzecie graffiti znajdziesz tuż obok poprzedniego (5), na południe od tutejszego metra. Skrzynka (6) stoi na dachu budynku, tuż obok muralu.
Graffiti #4 - Tik-Tak
Czwarte graffiti zlokalizowane jest obok dwóch poprzednich, niedaleko opuszczonego sklepu (7). Skrzynkę z farbą znajdziesz pod banerem (8) na dachu białego budynku.
Graffiti #5 - Bzyk
Kolejne, piąte już graffiti znajdziesz w północnej części dzielnicy (9), niedaleko Szpitala Saint Joseph. Skrzynka (10) leży na dachu, bezpośrednio pod muralem.
Graffiti #6 - Południowa ryba
Szóste graffiti ukryte jest przy wschodniej granicy dzielnicy (11), na wschód od tutejszego metra. Poszukiwana skrzynka (12) leży na dachu, na lewo od muralu.
Nagranie #1 - Dla Alice nr 2
To nagranie możesz zebrać w trakcie wykonywania misji pobocznej Klub książki 8. Przedmiot znajdziesz w mieszkaniu, które odwiedzisz podczas tej misji - możesz jednak zebrać je także potem, po ukończeniu samego zadania.
Nagranie #2 - Raport nr 2 dr Katsumi: naczelnej lekarki GRE
By zdobyć to nagranie musisz odwiedzić tutejsze centrum GRE - dokładniej Centrum badań nad IV stadium infekcji (13). Jako że wypełnione jest zarażonymi - w tym mnóstwem Przemieńców - lepiej wybrać się tutaj w nocy.
Po zejściu na niższe piętro otwórz jedne z tutejszych drzwi (14) - wymagany będzie wytrych. Po przejściu przez nie, nagranie (15) zbierzesz ze stolika na wprost wejścia.
Nagranie #3 - Jednostka 404: dziś jest dzień ćwiczeń nóg
To nagranie także zdobędziesz w trakcie wykonywania misji pobocznej - a dokładniej Ściana męstwa: śmiertelna wymiana. Przedmiot ten otrzymasz automatycznie w ramach zadania.
Pamiątka #1 - Kod do sejfu
Tę pamiątkę zbierzesz z kryjówki nocnego biegacza (16) zlokalizowanej niemal w samym centrum dzielnicy. Wbiegnij do budynku, przejdź do niewielkiego pomieszczenia i wejdź w interakcję z szafą (17), by odsłonić sekretne przejście.
Po wejściu do pomieszczenia z generatorem, otwórz skrzynię (18) i zbierz z niej kod do sejfu.
Pamiątka #2 - Trudne pożegnanie
Kolejna pamiątka ukryta jest w Szpitalu Saint Joseph (19), który odwiedzisz, na przykład, w trakcie misji głównej Wskaźniki zarazy. Przedmiot czeka na ciebie na tablicy ogłoszeń (20) w jednym z pierwszych pomieszczeń szpitala.
Pamiątka #3 - Artykuł z gazety: 11 października 2015 roku
Tę pamiątkę zbierzesz z opuszczonej kawiarni (21) zlokalizowanej w południowej części dzielnicy. Gazeta leży na stoliku, tuż za drzwiami (22).
Pamiątka #4 - Doktor Gambit
Przedmiot ten po raz pierwszy zebrać możesz w trakcie wykonywania misji głównej Veronika. Ukryty jest w północnej części dzielnicy (23). Poszukiwana notka (24) leży na ladzie.
Pamiątka #5 - Raport GRE: kwatermistrz Pike nr 1
Tę pamiątkę zbierzesz w ramach zadania pobocznego Teraz twój ruch.
Pamiątka #6 - Raport GRE: kwatermistrz Pike nr 2
Druga pamiątka, którą także zbierzesz w trakcie wykonywania wyżej wspomnianego zadania.
Pamiątka #7 - Raport GRE: kwatermistrz Pike nr 3
Kolejna pamiątka, którą zdobędziesz w ramach zadania pobocznego Teraz twój ruch.
Spis treści: Dying Light 2 - Poradnik, Solucja