Dying Light 2 - podział miasta: przekazywanie budynków Ocaleńcom i Stróżom Prawa
Nagrody za przydział wież ciśnień i stacji elektrycznych.
Kiedy w Dying Light 2 odblokujesz jedną z licznych wież ciśnień lub stacji elektrycznych, będziesz musiał przekazać obiekt frakcji Ocaleńców lub Stróżów Prawa. Na tej stronie dowiesz się, jakich nagród możesz oczekiwać i jakie są inne konsekwencje tych decyzji.
Na tej stronie:
Przekazywanie budynków
Kiedy aktywujesz wieżę ciśnień lub stację elektryczną, zobaczysz na ekranie menu przekazania budynku frakcji.
Lewa strona to Stróżowie Prawa (1), a prawa to Ocaleńcy (2). Żeby przekazać obiekt frakcji, przesuń kursor na odpowiednią stronę, a potem potwierdź wybór przytrzymaniem lewego przycisku myszy lub A / X na padzie.
Nagrody frakcji
Przekazywanie budynku frakcji wiąże się z uzyskaniem nagród od frakcji, która go otrzyma - a więc nagród od Stróżów Prawa (3) lub nagród od Ocaleńców (4).
- Frakcje mają inne zestawy nagród: Stróżowie Prawa instalują w okolicy pułapki, a Ocaleńcy - pomoce parkourowe
- Nagrody są przyznawane w ustalonej kolejności, począwszy od nagród przy środku ekranu, aż do zewnątrz. Jeden przejęty budynek to możliwość wybrania jednej nagrody
- Jeżeli chcemy uzyskać trzecią nagrodę Ocaleńców, należy przekazać im co najmniej trzy budynki (lub więcej, jeżeli przyznaliśmy też budynki Stróżom Prawa!)
Oto wszystkie nagrody Ocaleńców, w kolejności, w której możemy je odblokować:
- Tyrolki - dodatkowy sposób przemieszczania się po mieście, linki rozwieszone nad budynkami
- Poduszki powietrzne - pozwalają wysoko się wybijać
- Poduchy amortyzujące - pozwalają na bezpieczny skok z dużej wysokości
- Ożywienie przez Ocaleńców - kiedy umrzesz w strefie ocaleńców, jeden z nich ożywi cię w pobliżu miejsca, w którym do tego doszło
- Szyby wentylacyjne - zwiększają twoją mobilność na paralotni
- Ulepszone poduszki powietrzne - pozwalają skakać jeszcze wyżej
- Dwukierunkowe tyrolki - tyrolki umożliwiają jazdę w górę
A poniżej wszystkie nagrody Stróżów Prawa, również w kolejności odblokowania:
- Samochody pułapki - zwabiają zarażonych, a następnie wybuchają
- Okaleczające działo - pozwalają dziesiątkować duże grupy wrogów
- Pułapki elektryczne - porażają wrogów
- Zestaw z kuszą - otrzymujesz półautomatyczną kuszę i zestaw schematów do unikatowych bełtów z mocą żywiołów
- Latarnie z mołotowami - po trafieniu w nie pociskiem, upadają i podpalają duży obszar
- Pułapki wahadłowe - pozwalają eliminować znajdujące się pod nimi grupy wrogów
- Pułapki UV - pułapki, których możesz użyć do odpędzenia zarażonych lub jako źródło światła UV
Uwaga: konstrukcje uzyskane z nagród frakcji zostaną wybudowane tylko w sektorach, które kontroluje ta konkretna frakcja.
Kontrolę frakcji nad sektorami możesz sprawdzić, oddalając widok mapy. Niebieskie rejony (5) to sektory kontrolowane przez Stróżów Prawa, a żółte (6) - przez Ocaleńców.
Inne konsekwencje przekazywania obiektów
Oprócz podstawowych nagród, przydzielanie wież i stacji frakcjom ma jeszcze inne konsekwencje:
- Kiedy odblokujesz wiatrak w danej strefie, pobliskie opuszczone konstrukcje zamieniają się w konstrukcje kontrolującej tę strefę frakcji
- Konstrukcje frakcji (7) poznasz po symbolach frakcji na mapie. Znajdziesz w nich nie tylko światło UV, łóżko oraz schowek, ale też kupców i rzemieślników
- Każda odblokowana wieża ciśnień sprawia, że w danej strefie pojawiają się leczące wodopoje (8)
- Każda odblokowana stacja elektryczna zasila różne obiekty w strefie, takie jak skrzynki elektryczne i oświetlenie witryn sklepów
Następnie: Dying Light 2 - Anomalia GRE: walki z bossami
Spis treści: Dying Light 2 - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Dying Light 2 - trofeum z zarażonego: jak zdobyć i użyć