Skip to main content

Dying Light 2 - Veronika: obserwatorium, Waltz

Przywracanie zasilania w obserwatorium, walka z Waltzem.

Veronika to nazwa dwudziestej pierwszej misji głównej w Dying Light 2. W jej trakcie odnajdziesz tytułową Veronikę Ryan, przebijesz się przez skażony teren i odwiedzisz placówkę GRE. Po wszystkim czeka cię walka ze znajomym przeciwnikiem.


Na tej stronie:


Znajdź Veronikę Ryan, przeszukaj Bazar

Po rozmowie z Frankiem w trakcie poprzedniej misji udaj się na Bazar - skorzystaj z szybiej podróży by skrócić sobie drogę. Wejdź do budynku i porozmawiaj z Barneyem (1). Wypytaj go o Veronikę.


Dotrzyj do kryjówki na Courtesan Row Street

Udaj się teraz do wskazanego na mapie miejsca w północnej części Houndfield. Po dotarciu na miejsce, wdrap się przez okno (2) do budynku. Załatw znajdujących się wewnątrz renegatów, a następnie przejdź na drugi koniec mieszkania i zejdź na dół przez dziurę w podłodze (3).

Otwórz drzwi za pomocą wytrycha i przejdź do kolejnego pomieszczenia. Załatw grupę renegatów, pozbieraj przedmioty i otwórz drzwi (4), by dostać się do Vincenzo.


Spotkaj się z Veroniką przy zaporze

Po rozmowie wyjdź z budynku tą samą drogą, którą tutaj dotarłeś i skieruj się do nowego znacznika misji. U podnóża zapory znajdziesz drzwi (5), które dość ciężko jest zauważyć. Przejdź przez nie, by porozmawiać z Veroniką.


Wejdź do obserwatorium, dotrzyj do bloku B

Po krótkiej rozmowie Veronika przeniesie się do wejścia do obserwatorium. Dołącz do niej i ponownie z nią porozmawiaj. Otrzymasz teraz zastrzyk, który na kilkadziesiąt sekund ochroni cię przed skażeniem - pozostały czas (6) widać cały czas przy lewej krawędzi ekranu.

Biegnij w stronę znacznika. Wskocz na uszkodzoną elewację (7) i wdrap się na górę. Z niej wskakuj na kolejne platformy (8) i wchodź coraz wyżej, aż dotrzesz do wnętrza uszkodzonej kopuły.

Przejdź na drugą stronę budynku i wykorzystaj linę (9), by przedostać się do sąsiedniej konstrukcji. Wspinaj się na górę, wykorzystaj hak, by złapać się punktu zaczepowego (10) i dostań się do kopuły. Przejdź przez oznaczoną klapę, by zejść do środka.

Otwórz drzwi, zbiegnij po schodach na dół i wykorzystaj czerwony przycisk (11), by otworzyć przejście. Korytarze będą wypełnione wrogami - możesz się między nimi przekraść bądź ich wyeliminować. Przebijaj się przez kolejne tunele, aż dotrzesz do nowej lokacji.


Przywróć zasilanie w budynku

Wyeliminuj grupę wrogów (12) zlokalizowaną pod tobą, a następnie otwórz przy pomocy wytrychu drzwi na niższym, zalanym wodą piętrze.

Gdy dotrzesz do pomieszczenia z generatorem, wejdź po żółtych belkach (13) na ścianie, a następnie obróć kamerę w lewo i przeskocz na pręt i nową platformę. Wejdź w interakcję ze skrzynką by przywrócić zasilanie. Zwróć uwagę na czerwoną stację 1 (14) - za chwilę do niej wrócisz.

Poczekaj, aż prąd na nowo wysiądzie i obróć się w lewo. Zeskocz na dół, wdrap się na metalową konstrukcję (15), a z niej przeskocz na pręt na wprost i na platformę (16). Za drzwiami znajdziesz zieloną stację 1.

Złap kabel i wróć do wspomnianej wcześniej czerwonej stacji. Podepnij do niej kabel, by przywrócić zasilanie. Idź teraz do znacznika misji, wejdź do windy i porozmawiaj z Veroniką.


Przywróć zasilanie w bloku C

W nowym pomieszczeniu pozbieraj przedmioty i zwróć uwagę na zieloną stację A (17) - zapamiętaj jej lokację, gdyż zaraz do niej wrócisz. Teraz wdrap się na podwieszany sufit (18). Przejdź na drugą stronę, zeskocz na dół i otwórz drzwi za pomocą zielonego przycisku, by móc wejść na korytarz.

Przejdź do końca korytarza i przeciśnij się przez częściowo otwarte drzwi (19). Obróć kamerę do góry i ponownie wdrap się na podwieszany sufit (20).

Przejdź przez tunel wentylacyjny, a następnie zeskocz do nowego pomieszczenia, w którym jest czerwona stacja A (21). Otwórz drzwi za pomocą zielonego przycisku, wróć do zielonej stacji A, którą widziałeś wcześniej i podciągnij od niej kabel do czerwonej stacji. Po wszystkim wróć do Veroniki i z nią porozmawiaj.


Dotrzyj do centralnej bazy danych

Udaj się teraz do znacznika misji i wejdź w interakcję z czerwonym panelem (22). Gdy wyłączy się zasilanie, obróć kamerę do góry i wdrap się na podwieszany sufit (23).

Przejdź na sam koniec wentylacji i zeskocz do nowego pomieszczenia. Załatw wrogów, a następnie wykorzystaj kratkę przy podłodze (24), by przejść do kolejnej części, gdzie czeka cię długa rozmowa z Veroniką.


Znajdź bloker

Po rozmowie raz jeszcze idź do Veroniki, by zainicjować scenę. Po niej będziesz miał ograniczony czas by znaleźć bloker przeciwko chemikaliom. Jak tylko odzyskasz kontrolę nad postacią, obróć kamerę w lewo i wdrap się na górę po drabinie (25).

Przejdź w prawą stronę, stań na krawędzi i przeskocz na lampę (26), a z niej na obracającą się konstrukcję z ekranami. Poczekaj, aż się obróci, ustaw kamerę w lewą stronę i przeskocz na platformę (27).

Jak tylko uzupełnisz wytrzymałość, wskocz na nowo na ekrany i ponownie poczekaj, aż konstrukcja się obróci. Przeskocz na następną platformę, zregeneruj kondycję i wskocz na ekrany. Teraz poczekaj chwilę aż konstrukcja się obróci i przeskocz na ostatnią platformę, gdzie znajdziesz czerwony guzik (28) do wciśnięcia.

Otwórz drzwi, przebiegnij przez korytarz i zbierz bloker z oznaczonej apteczki. Uruchomi się długa rozmowa z Veroniką, podczas której będziesz mógł wypytać o Aidana, Mię i Waltza.


Ochroń Veronikę przed renegatami Waltza, znajdź Veronikę

Teraz czeka cię walka z niewielką grupą renegatów. Rozpraw się z nimi po cichu bądź przy użyciu siły, a następnie wróć do Veroniki, by zainicjować kolejne starcie. Po walce wejdź ponownie po drabinie, stań na krawędzi i przeskocz na ekrany (29). Z nich możesz skierować się bezpośrednio do ostatniej platformy (30), by wrócić do Veroniki.

Przeszukaj pomieszczenia, a następnie wejdź do oznaczonej windy. Wdrap się na górę szybu, przeskocz na drugą windę i otwórz oznaczoną klapę, by wejść do środka. Pozbieraj przedmioty i wejdź przez oznaczone drzwi, by zainicjować scenkę.


Ucieknij przed Waltzem, pokonaj Waltza

Czeka cię teraz etap ucieczkowy, choć z twoimi umiejętnościami powinien być znacznie łatwiejszy niż ten podczas misji Czas na Waltza.

Po etapie ucieczkowym czeka cię walka z Waltzem (31). Przeciwnik ten jest paradoksalnie jednym z prostszych w grze, więc nie powinieneś mieć z nim problemów. Staraj się unikać jego ciosów zamiast blokowania - często korzysta on z ciężkich ataków, które przebiją twoją gardę.

Gdy jego zdrowie spadnie poniżej połowy, uruchomi się seria scen przerywnikowych, po których zadanie to dobiegnie końca.

Spis treści: Dying Light 2 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Dying Light 2 - Nocni biegacze: walka z Hakonem

Zobacz także