Dying Light 2 z patchem premierowym - poznaliśmy poprawki
Najważniejsze błędy wyeliminowane.
Techland podzielił się szczegółami poprawek, jakie zostaną wdrożone do Dying Light 2 wraz z patchem premierowym.
Poniżej zamieszczamy pełną listę zmian:
- Naprawiono nieskończony respawn w misji Broadcast
- Naprawiono dialogi, które blokowały postępy w historii
- Ponowne dołączenie do sesji kooperacyjnej nie psuje się, kiedy użytkownik jest zalogowany
- Naprawiono crash gry, kiedy gracz przekazywał części elektryczne Carlosowi z Bazaru
- Naprawiono problemy z tymczasowym obniżaniem poziomu trudności, a także poprawiono adaptacyjny poziom trudności SI
- Naprawiono crash gry spowodowany przez renderer tła podczas przejścia z menu do ekranów wczytywania
- Zwiększono limit pamięci Wwise i naprawiono brakujące dźwięki i dialogi
- Rozwiązano problem z obiektami i SI zapadającym się pod ziemię
- Wdrożono obsługę DLSS. Poprawiono domyślne wyostrzanie DLSS
- Wyeliminowano sytuacje, kiedy SI czasami zamierało w bezruchu lub stawało się nieśmiertelne
- Naprawiono błąd, który nie pozwalał grać padem, jeśli wcześniej nie użyto myszy lub klawiatury
- Dodano ochronę przed potencjalnymi crashami
- Usprawnienia dla intra w niektórych językach
- Dodano brakujące akcje, naprawiając brak responsywności gry
- Naprawiono niepoprawnie działający tryb streamera
- Wyeliminowano crash przy otwieraniu drugiego ekranu
- Naprawiono błąd z rozłączającymi się sesjami kooperacyjnymi
Powyższe poprawki to tylko najważniejsze zmiany, bo Techland zaznacza, że premierowy patch zawiera ich ponad 1000.
Przypominamy, że polska produkcja zadebiutuje już w ten piątek, 4 lutego. Przygotowaliśmy już obszerny poradnik do Dying Light 2, który będziemy aktualizować.