Skip to main content

Dying Light 2 z wysokimi wymaganiami do gry z ray tracingiem - internauci zdziwieni

RTX 3080 do gry w 1080p.

Techland opublikował wczoraj wymagania sprzętowe Dying Light 2. Uwagę graczy przykuła informacja o GeForce RTX 3080 zalecanym do uruchomienia gry na wysokich detalach z włączonym śledzeniem promieni, przy rozdzielczości 1080p i w 60 FPS.

„Informacja, że gra wymaga RTX 3080 do gry w 1080p jest niedorzeczna, nawet z ray tracingiem. Podejrzewam, że to są wymagania bez włączonego DLSS” - zauważa użytkownik Reddita w wątku poświęconym wymaganiom Dying Light 2.

Niektórzy uważają, że podanie 3080 jako rekomendowanej karty sugeruje słabą optymalizację nadchodzącej produkcji. Natomiast według innych, takie przedstawienie wymagań narzuciła deweloperom Nvidia.

„3080 do 1080p RT przy istnieniu DLSS brzmi absurdalnie, jakby gra miała problemy z wydajnością” - teoretyzuje Ono1234.

„Wiń Nvidię. Po prostu kontynuują swoją marketingową narrację o RTX. Tak naprawdę, obecne GPU radzą sobie bez problemu z najnowszymi grami” - odpowiada robodestructor444.

Zobacz na YouTube

Technologiczny serwis Techradar podsumował wymagania do gry z ray tracingiem słowami „To musi być żart”.

„Nie ma powodu, dla którego RTX 3080 byłaby potrzebna do uruchomienia gry w FullHD - to karta do zabawy w 4K. Zwłaszcza, jeśli RTX 2070 jest zalecany przy niższych ustawieniach RT dla tej samej rozdzielczości.” - uważa redaktorka serwisu. „Mówimy o ogromnym skoku wydajności pomiędzy tymi dwoma GPU”.

Dying Light 2 trafi do sprzedaży 4 lutego na PC, Xbox One, Xbox Series X/S, PS4 oraz PS5.

Zobacz także