Skip to main content

Dying Light debiutuje na drugim miejscu japońskiej listy sprzedaży

Kolejny sukces polskiej gry.

Polska gra akcji Dying Light notuje udany debiut w kolejnym kraju. Po sukcesie w Stanach Zjednoczonych i w Europie, produkcja Techlandu podbija także Japonię.

Zombie atakują nawet Japonię

Tytuł zadebiutował na drugim miejscu na liście sprzedaży, rozchodząc się w nakładzie ponad 25 tysięcy egzemplarzy na PS4.

Lepszy był tylko symulator mody Girls Mode 3: Kirakira Code na Nintendo 3DS, z wynikiem 55 tysięcy kopii na przenośnej konsoli. Cóż, Japonia.

Inna nowość w tym tygodniu w zestawieniu to Saints Row 4: Re-Elected z dodatkiem Gat Out of Hell, z ponad 6,5 tys. sprzedanych egzemplarzy, na 17. miejscu. Tymczasem łączny wynik Bloodborne od dnia premiery osiągnął juz poziom 190 tys.

Dane obejmują okres od 13 do 19 kwietnia. Poniżej pierwsza dziesiątka sprzedaży gier:

  1. [3DS] Girls Mode 3: Kirakira Code - 55,179 (Nowość)
  2. [PS4] Dying Light - 25,530 (Nowość)
  3. [3DS] Future Card Buddy Fight: Yuujou no Bakunetsu Fight - 16,630 (Nowość)
  4. [PSV] Minecraft: PlayStation Vita Edition - 12,175 (łącznie 97,117)
  5. [PS3] One Piece: Pirate Warriors 3 - 6,926 (łącznie 137,211)
  6. [PSV] 3rd Super Robot Wars Z: Tengoku Hen - 6,542 (łącznie 143,154)
  7. [Wii U] Mario Party 10 - 5,991 (łącznie 129,581)
  8. [PS3] 3rd Super Robot Wars Z: Tengoku Hen - 5,798 (łącznie 118,433)
  9. [PS4] Bloodborne - 5,674 (łącznie 190,631)
  10. [3DS] Yokai Watch 2: Shinuchi - 5,659 (łącznie 2,586,851)

Oraz sprzętu:

  1. PlayStation 4 - 15,419
  2. PlayStation Vita - 14,568
  3. New 3DS XL - 14,047
  4. Wii U - 6,324
  5. New 3DS - 5,324
  6. PlayStation 3 - 4,175
  7. 3DS XL - 1,309
  8. 3DS - 1,144
  9. PlayStation Vita TV - 491
  10. Xbox One - 170
Zobacz na YouTube

Zobacz także