Dziennik deweloperski od twórców darmowej produkcji Infinite Crisis
Pracownicy Turbine o doświadczeniach związanych z łączeniem gatunku MOBA z uniwersum DC.
Turbine opublikowało w sieci materiał wideo, w którym pracownicy studia oraz przedstawiciele firmy DC Comics opowiadają o grze Infinite Crisis oraz związanym z nią komiksowym uniwersum.
- Ten tytuł naprawdę wykorzystuje motyw multiwersum DC najbardziej, jak tylko się da - zaznaczył Geoff Johns z DC Comics. - To najbardziej niesamowite, co może się wydarzyć. Zbiór armii bohaterów z tych wszystkich światów, w jednym miejscu, walczących ze sobą.
Jeffrey Steefel, producent wykonawczy Turbine, stwierdził, że jego zdaniem produkcja gry reprezentującej gatunek MOBA to naturalna kolej rzeczy dla studia.
- Już ponad dekadę Turbine pracowało nad grami sieciowymi, które łączyły ze sobą graczy - stwierdził deweloper. - Produkcja gry MOBA to logiczny, kolejny krok. Można powiedzieć, że wracamy do korzeni, ponieważ Asheron's Call był tytułem, który skupiał się na walkach między graczami.
Inni deweloperzy podkreślają w materiale, że praca z uniwersum komiksowym od DC to dla nich spełnienie marzeń. Zaznaczają, że starają się, by oddać w stu procentach charakter wszystkich bohaterów. Film przypomina również, że w grze zdecydowano się zastosować system zniszczalnego otoczenia.
MOBA opiera się na starciach dwóch pięcioosobowych drużyn, akcję obserwujemy z lotu ptaka. Najbardziej znanym przedstawicielem gatunku jest League of Legends. Infinite Crisis znajduje się obecnie w fazie zamkniętych testów, ma zadebiutować jeszcze w 2013 roku, tylko na PC. Będzie tytułem darmowym.