Dziennik deweloperski od twórców Destiny
Bungie o planetach, tworzeniu postaci i innych aspektach nowej produkcji studia.
Bungie opublikowało nowy materiał poświęcony strzelaninie Destiny. Deweloperzy opowiadają w nim między innymi o tworzeniu świata gry i umiejętnościach postaci.
Christopher Barret, dyrektor artystyczny, zapowiedział, że użytkownicy będą mogli odwiedzić - oprócz Ziemi, rzecz jasna - księżyc, Wenus oraz planetę Mars. Nie wiadomo, czy zaimplementowane zostaną kolejne lokacje.
Twórcy podkreślili, że postać, którą stworzymy i będziemy rozwijać, będzie „naszą postacią wszędzie”. W każdym trybie rozgrywki, w każdej misji, podczas każdej aktywności - podobnie jak to ma miejsce w grach MMO. Zaznaczono również, że wyekwipowanie każdego, nawet najmniejszego elementu wyposażenia, zmieni wygląd naszego bohatera. Spoglądając na broń obcego gracza, będziemy mogli domyślić się, jakie miejsca odwiedził, by ją zdobyć.
Materiał przypomina o istnieniu w Destiny tak zwanych „publicznych zadań”, podobnych do dynamicznych zdarzeń z Guild Wars 2. Zwiedzając świat gry, będziemy trafiać na pewne wydarzenia, w których będziemy mogli wziąć czynny udział. Nie będą one jednak częścią żadnej misji, a po prostu czymś, co stanie się w pewnym momencie w określonym miejscu. Przykładem może być atak kosmitów.
Jeden z deweloperów wspomniał też o tym, że w grze znajdzie się kompetytywny tryb multiplayer. Możemy więc spodziewać się, poza standardową rozgrywką w rozległym świecie dzielonym z innymi, otrzymamy mecze podobne do tych z serii Halo.
Destiny zadebiutuje w 2014 roku, ukaże się na Xbox One, Xboksie 360, PS3 i PS4.