Dziesiątki graczy na jednym niebie - informacje o trybie sieciowym Microsoft Flight Simulator
W nowym wideo.
Twórcy Microsoft Flight Simulator - nowej odsłony serii symulatorów lotniczych - opublikowali wideo, w którym omówili rozbudowany tryb sieciowy gry.
Wszyscy zainteresowani będą latali w dużym, wspólnym świecie, choć autorzy zaznaczają, że produkcja wyświetli jedynie 50 najbliższych użytkowników. Deweloperzy obiecują też, ze dołączenie do zabawy wieloosobowej jest stosunkowo proste.
Gra wykorzysta aktualizowane na bieżąco dane o rzeczywistym lotach, dzięki czemu na wirtualnym niebie pojawią się nie tylko samoloty graczy, ale także odpowiedniki maszyn prawdziwych pilotów - w przypadku utraty połączenia, te ostatnie wspomoże sztuczna inteligencja.
Autorzy Microsoft Flight Simulator przygotowują kilka trybów i ustawień. Live Players uwzględni autentyczny ruch powietrzny i warunki atmosferyczne. Gracze staną też przed koniecznością zabawy według faktycznych przepisów i zasad.
Zobacz: Microsoft Flight Simulator - premiera i najważniejsze informacje
Wariant All Players pozwoli zaś spersonalizować warunki atmosferyczne i inne mechanizmy rozgrywki, ale ujrzymy wszystkich użytkowników - bez względu wybrane opcje. Pojawi się również możliwość zmagań w mniejszych, prywatnych grupach.
Infrastruktura sieciowa opiera się na umieszczonych w tak zwanej „chmurze” serwerach Azure, które obsłużą jak największą liczbę graczy. Microsoft Flight Simulator ukaże się w 2020 roku na PC i Xbox One.
Następnie: Han Solo w Red Dead Redemption 2 - fan odtwarza postacie ze Star Wars i nie tylko