Dziwny błąd w Warzone. Niektórzy Operatorzy szybują dalej
Powrót starej mechaniki.
Cześć Operatorów w Call of Duty Warzone szybuje znacznie dalej niż inni, nadal korzystając z - jak się wydaje - nie do końca usuniętej mechaniki, dostępnej w grze w przeszłości.
Przypomnijmy: obrócenie się bokiem do kierunku opadania sprawiało, że mogliśmy dotrzeć znacznie dalej. Twórcy wyeliminowali niedoróbkę, lecz - jak się teraz okazuje - nie w przypadku wszystkich postaci.
Jak zauważył użytkownik serwisu Reddit o pseudonimie „hn6”, załatani Operatorzy w drugim sezonie zmagań spadają z prędkością wynoszącą 6,6, ale inni są już znacznie szybsi, właśnie przy korzystaniu z dobrze znanego błędu - 10,4.
Na tej podstawie youtuber „JGOD” uznał, że część dostępnych w Warzone postaci musi korzystać z klasycznego systemu szybowania. Jak odkrył, mogą także znacznie później otworzyć spadochron.
Gracze ruszyli do testów, czego wynikiem jest dokładne zestawienie. Z szybszego opadania skorzystać mogą Roze, Nikolai, Naga, Weaver oraz Wraith.
Prawdopodobnie twórcy odpowiedzą wkrótce stosowną aktualizacją, choć nie jest do końca jasne, kiedy dokładnie łatka może się ukazać.