EA rezygnuje z przepustek sieciowych
John Reseburg: „Żaden nowy tytuł od EA nie będzie zawierał tej opcji.”
Electronic Arts rezygnuje z przepustek sieciowych we wszystkich przyszłych tytułach.
„Rezygnujemy z tego rozwiązania” - poinformował John Reseburg w rozmowie z serwisem VentureBeat. „Żaden nowy tytuł od EA nie będzie zawierał tej opcji.”
Przepustki sieciowe gwarantowały dostęp do trybów sieciowych we wielu tytułach, ale jedynie dla pierwszego kupującego. Po wykorzystaniu kodu, rozgrywki multiplayer trzeba było odblokowywać poprzez zakup kolejnej przepustki, co miało zmniejszyć rynek używanych gier.
„Początkowo planowane jako próba zaoferowania pełnego menu usług i zawartości sieciowej, nie przypadły do gustu graczom” - mówi Reseburg. „Wysłuchaliśmy komentarzy i zdecydowaliśmy się zrezygnować z takiego rozwiązania.” Menedżer dodaje, że „wciąż zamierzamy rozszerzać wydawane tytuły o nową zawartość”, co może sugerować, że EA zdecyduje się na wydawania większej liczby dodatków DLC.
Polityka przepustek sezonowych wciąż jest wykorzystywana przez innych wydawców, jak Activision, Ubisoft czy Warner Bros.