Skip to main content

Echohead Games nowym studiem twórcy Scribblenauts

Firma „wskrzesi znaną markę”.

Matt Cox, główny projektant pierwszej odsłony popularnej serii Scribblenauts, postanowił założyć własne studio - Echohead Games.

Na razie nie wiadomo, nad czym dokładnie pracuje Echohead Games

Zespół skoncentruje się na projektach łączących w sobie elementy różnych gatunków. Plany firmy są ambitne - aby utrzymać się na rynku, zamierza każdego roku wydawać przynajmniej po jednym tytule.

Te zaś będą zróżnicowane - deweloperzy wspominają zarówno o mniejszych, „eksperymentalnych” grach, jak i wysokobudżetowych produkcjach.

- Odkryłem, że gry pokroju Her Story, Rocket League i Rise of the Tomb Raider mogą inspirować na różne sposoby - tłumaczy Cox.

- Chcę, by Echohead było znane zarówno z zamieszania na rynku wysokobudżetowych tytułów, jak i eksplorowania nieznanych obszarów, z bardziej eksperymentalnymi produkcjami - dodaje.

Szczegóły na temat pierwszego projektu nie są na razie znane. Ujawniono jedynie, że ma być próbą wskrzeszenia pewnej znanej marki w „niespodziewany sposób”. Jakiej - nie wiadomo.

Matt Cox był członkiem borykającego się ze sporymi problemami studia 5th Cell, gdzie zaprojektował pierwszą część cyklu Scribblenauts. Wcześniej maczał palce w produkcjach z serii Destroy All Humans.

W 2009 roku odszedł z branży, by zostać pastorem i zająć się prowadzeniem własnego kościoła. Jakiś czas temu projektant wrócił jednak do tworzenia gier i na urządzeniach mobilnych wydał dwa tytuły - Sticky Bees i Phantom Flower.

Na razie nie wiadomo czy Cox zaprosi do współpracy kolegów z 5th Cell, którzy od kilku tygodni są bezrobotni. Nie jest to jednak wykluczone.

Zobacz także