eFootball PES ze skromną ilością treści - znamy datę premiery
Plus szczegóły o planowanych aktualizacjach.
- Darmowe eFootball ukaże się jeszcze we wrześniu
- Na start gra zaoferuje tylko dziewięć zespołów i mecze towarzyskie
- Jesienią tytuł otrzyma moduł w stylu Ultimate Team z cyklu FIFA
Konami poinformowało, że eFootball - następca serii PES - zadebiutuje 30 września na PC, PS5, PS4, Xbox Series X/S i Xbox One. Gra zostanie udostępniona za darmo.
Na premierę przygotowano niewielką ilość treści. Na start gracze rozegrają mecze towarzyskie przeciwko sztucznej inteligencji lub innemu człowiekowi przy jednym urządzeniu. Pojawią się także sieciowe pojedynki z misjami i nieokreślonymi nagrodami.
Początkowo pojawi się jedynie dziewięć zespołów - FC Barcelona, Bayern Monachium, Juventus, Manchester United, Arsenal, Corinthians, Flamengo, Sao Paulo i River Plate. Do tego sześć stadionów: Camp Nou, Old Trafford, Allianz Stadium, Emirates Stadium, Allianz Arena i eFootball Stadium.
Twórcy zamierzają regularnie rozwijać tytuł. Jesienią gra otrzyma tryb Creative Team, w którym gracze zbudują własny zespół, by rywalizować z innymi użytkownikami. Nie zabraknie podpisywania kontraktów z zawodnikami i menedżerami.
W planach Match Pass, czyli odpowiednik przepustki bojowej z sieciowych strzelanek. Rozgrywane mecze dadzą szansę zdobycia różnych nagród, w tym przedmiotów umożliwiających wykupienie dowolnego piłkarza. Autorzy przygotowują też cele do wykonania oraz płatne wersje przepustki i wymienionych wyzwań.
W Creative Team otrzymamy do dyspozycji cztery rodzaje zawodników - standard, trending, featured i legendary. Poszczególnych sportowców zdobędziemy za walutę gromadzoną w trakcie zabawy lub z pomocą przedmiotów oferowanych jako nagrody.
Do gry trafią też Tour Event (turnieje przeciwko sztucznej inteligencji), Challenge Event (zmagania przeciwko innym graczom z misjami do wykonania i nagrodami do odebrania), szybki mecz sieciowy i prywatny mecz sieciowy oraz eFootball Creative League (zmagania drużyn zbudowanych przez użytkowników z awansami do wyższych dywizji).
W przyszłości produkcja wzbogaci się zaś o możliwość tworzenia własnych zespołów z uwzględnieniem personalizacji strojów i zawodników, a także dodatkowe mechanizmy rozgrywki i opcję zabawy międzyplatformowej.