Elden Ring będzie łatwiejszy niż Bloodborne i Sekiro
Twierdzi reżyser gry.
- Poziom trudności Elden Ring jest niższy niż w Bloodborne i Sekiro
- Gra nadal będzie stanowić wyzwanie, ale pojawią się ułatwienia
Gry From Software wyróżniają się wysokim poziomem trudności. Deweloperzy przekonują jednak, że nowy projekt studia - Elden Ring - będzie nieco łatwiejszy niż wcześniejsze pozycje Japończyków.
W wywiadzie udzielonym magazynowi Famitsu reżyser produkcji - Hidetaka Miyazaki - stwierdził, że powstający tytuł powinien stanowić dla graczy mniejsze wyzwanie niż Bloodborne i Sekiro: Shadows Die Twice.
Deweloper wyjaśnia, że w Elden Ring pojawi się kilka ułatwień. Przykładowo gra pozwoli stawić czoła szczególnie silnym przeciwnikom po wcześniejszym wzmocnieniu postaci i osiągnięciu wyższego poziomu doświadczenia.
Innymi rozwiązaniami, które pomogą w starciach z oponentami, jest skradanie i możliwość wezwania dusz, które najpewniej wesprą w potyczkach, choć nie jest to na razie jasne. Miyazaki wspomina również o funkcjach sieciowych - niewykluczone, że pomoc zaoferują inni użytkownicy.
Japończyk podkreślił, że Elden Ring nadal ma stanowić duże wyzwanie, z którego znane jest studio From Software. Ułatwienia najprawdopodobniej sprawią, że porażki będą w mniejszym stopniu frustrujące.
Produkcja zadebiutuje 21 stycznia 2022 roku na PC, PS5, PS4, Xbox Series X/S i Xbox One.