Skip to main content

Elden Ring (dodatek) - jak dostać się do Modrego Wybrzeża

Lokacja w południowej części mapy.

Modre wybrzeże to jeden z najładniej zaprojektowanych regionów w dodatku Shadow of the Erdtree do gry Elden Ring. Aby jednak móc podziwiać zapierające dech w piersiach widoki, najpierw czeka nas dość długa podróż. Na tej stronie wyjaśniamy, jak dostać się do lokacji.

Zaczynamy w punkcie łaski Fasada zamku w regionie Cmentarna Równina. Stamtąd wyruszamy ścieżką, prowadzącą na południowy wschód. Kiedy zobaczymy na horyzoncie krzyż Miquelli, to skręcamy w lewo do lasu i jednocześnie zawracamy, trzymając się brzegu urwiska po naszej prawej stronie.

Kiedy zobaczymy rycerza stojącego na krawędzi skały, odszukujemy dosyć łagodne zejście w dół zbocza. Ostrożnie zjeżdżamy po kolejnych półkach skalnych, aż znajdziemy się na samym dole - konkretnie w niewielkim płytkim jeziorku.

Skręcamy w prawo i wjeżdżamy do jaskini w pobliżu roślinnych potworów. Zależnie od warunków pogodowych panujących akurat w grze, może być początkowo trochę ciężko ją zauważyć. Kontynuujemy cały czas prosto, aż obok miejsca łaski znajdziemy wyjście na zewnątrz.

Skręcamy w lewo i ostrożnie kontynuujemy podróż wzdłuż rzeki, przeskakując po kamiennych filarach. Przy kolejnym, mniejszym wodospadzie nie zeskakujemy w dół, ale wjeżdżamy między filary, na których siedzą ptasie potwory i podążamy dalej w kierunku południowym.

W końcu dotrzemy do punktu łaski, przy którym siedzi duch, a także kolejnego wodospadu. Trzymając się prawej strony, zjeżdżamy ostrożnie po skałach, aż nie uda nam się dostać na sam dół. Na dole dalej jedziemy wzdłuż rzeki, nadal trzymając się prawego brzegu.

Kiedy po krótkiej jeździe trafimy na piecowego golema, skręcamy całkowicie w niewielki las po naszej prawej. Zaprowadzi nas to w końcu do niewielkiego skalnego łuku, przez który przejeżdżamy. Po drugiej stronie znajdziemy punkt łaski i trafimy do poszukiwanego regionu.