Elden Ring jako gra na Game Boya. Twórca streamuje prace nad projektem
Produkcja faktycznie zadziała.
Kolejny przykład kreatywności fanów. Pewien internauta przygotowuje specjalną wersję Elden Ring na klasycznego Game Boya, a na Twitchu pokazuje, jak przebiegają prace nad projektem.
Autorem jest niejaki Shintendo, który używa GB Studio 3.0 - rozbudowanego narzędzia do tworzenia gier w stylu produkcji ze słynnej konsoli. Program nie jest jeszcze w pełni gotowy, dlatego nie pozwala zaimplementować funkcji pokroju systemu podążania przeciwników za postacią gracza.
Demake Elden Ring (wersja dostosowana do starszej platformy sprzętowej) jest faktycznie działającym tytułem. Można jednak podejrzewać, że uruchomi się nie tyle na samym Game Boyu, co na Analogue Pocket, które pozwala bawić się w pozycje z przenośnego urządzenia Nintendo.
Shintendo przekonuje, że przygotowuje projekt bez większego planu, odtwarzając kolejne obszary z gry From Software. Na razie chce stworzyć Pogrobno, czyli pierwszą lokację z oryginału. Nie zabraknie miejsc, które już są kultowe wśród fanów, w tym kościoła Elleha.
Autor ma nadzieję, że ukończy wspomniany region w maju - wówczas powinien udostępnić też pierwsze działające demo projektu. Na razie nie wiadomo, czy w podobny sposób przeniesie na Game Boya pozostałe elementy Elden Ring.