Elden Ring maksymalnie w 60 FPS na PC
Trzeba będzie poczekać na mody.
Elden Ring na PC zadziała maksymalnie w 60 klatkach na sekundę. Taką informację opublikowano w miniony weekend na oficjalnej stronie Bandai Namco.
Takie rozwiązanie to nie nowość dla gier studia From Software. Sekiro oraz Dark Souls 3 także nie przekraczały wartości 60 FPS na komputerach. W obydwu przypadkach problem rozwiązywały jednak fanowskie mody.
Na stronie gry można też znaleźć informacje na temat wersji konsolowych Elden Ring. Nie ujawniono wielu szczegółów, ale wiadomo już, jaką rozdzielczość twórcy chcą zaoferować na różnych platformach.
- PS4 - do 1080p i 30 FPS
- PS4 Pro - do 1800p i 30 FPS
- PS5 - do 4K i 60 FPS
- Xbox One - 900p i 30 FPS
- Xbox One X - do 4K i 30 FPS
- Xbox Series S - 1440p i 30 FPS
- Xbox Series X - do 4K i 60 FPS
Warto zaznaczyć, że przy rozdzielczości zastosowano słowo „do” (na przykład „do 4K”), co sugeruje, że w wielu przypadkach otrzymamy system dynamicznie skalowanej rozdzielczości.