Elden Ring otrzyma ray tracing, ale dopiero po premierze
Na PC i konsolach.
Bandai Namco ujawniło, że Elden Ring - nowa gra studia From Software - otrzyma obsługę ray tracingu, ale nie w dniu premiery.
We wpisie opublikowanym na stronach wydawcy znalazła się informacja, z której wynika, że produkcja pozwoli na zabawę z aktywną techniką śledzenia promieni w czasie rzeczywistym. Funkcja zostanie jednak dodana w aktualizacji udostępnionej po debiucie.
Rozwiązanie pojawi się na PC oraz konsolach PS5 i Xbox Series X. Zgodnie z przewidywaniami, ray tracing nie trafi na Xbox Series S oraz platformy poprzedniej generacji od Sony i Microsoftu.
Informacja o technice śledzenia promieni w czasie rzeczywistym w tytule pochodzi z wpisu, który ujawnił szczegóły na temat wydajności gry. Przypomnijmy, że na komputerach osobistych pozycja zadziała w maksymalnie 60 klatkach na sekundę.
Elden Ring zadebiutuje 25 lutego 2022 roku.