Elden Ring - The Best of From Software?
Byle do lutego.
Elden Ring pozwoli graczom odwiedzić zupełnie nowy świat, nie oznacza to jednak, że twórcy odcinają się od tego, co zaprezentowali w Dark Souls czy Sekiro. Wiele elementów pokazuje, że konkretne systemy z poprzednich gier From Software stanowiły dla deweloperów inspirację.
W naszym materiale wideo podsumowujemy najważniejsze informacje dotyczące gry, wskazując, pod jakimi względami przypomina poprzednie tytuły japońskiego studia.
Umiejętności to rozwinięcie idei weapon arts z Dark Souls 3. Otrzymamy około stu zdolności, które - częściowo - będzie można stosować z wykorzystaniem różnych broni. Jeden skill nie będzie przypisany tylko do konkretnego miecza czy topora.
Skradanie to element wywodzący się z Sekiro. Z pewnością wpłynie na różnorodność rozgrywki i najpewniej nie minie dużo czasu, zanim gracze odkryją idealny buildy tworzone z myślą o takim stylu rozgrywki.
Lochy z Bloodborne na pewno zainspirowały deweloperów przy tworzeniu dungeonów, które zwiedzimy w Elden Ring. Tempo rozgrywki też zdaje się przypominać bardziej tę produkcję niż nieco wolniejsze Dark Souls - choć nie jest to poziom dynamiki z Sekiro.
Do tego dochodzi oczywiście wiele nowych elementów. Wielki świat z kilkoma obszarami niczym w Shadow of the Colossus, czy też wierzchowce, które wykorzystamy w walce i eksploracji.