Elden Ring w rzucie izometrycznym jest nie do poznania
Wizja fana.
Youtuber Flurdeh opublikował wideo, które pokazuje, jak wyglądałby Elden Ring, gdyby gra przedstawiała akcję w rzucie izometrycznym.
Do umiejscowienia kamery nad planszą autor użył zaawansowanego trybu fotograficznego, który jest rozwijany przez niejakiego Fransa Boumę, a także techniki tilt-shift, umożliwiającej zmianę perspektywy.
W efekcie produkcja jest nie do poznania. Elden Ring w wizji Flurdesha w większym stopniu przypomina klasyczne gry RPG lub dioramy z niewielkimi figurkami - ogromne budowle wydają się mniejsze, a po mapie przemieszczają się miniaturowe modele postaci i potworów.
Nadmienić należy, że to nie pierwszy tego typu projekt internauty. W przeszłości youtuber opublikował materiały, które w innej perspektywie pokazywały takie tytuły, jak Cyberpunk 2077, Skyrim i Red Dead Redemption 2.