Skip to main content

Electronic Arts łączy studio Maxis ze swoim działem gier mobilnych

Odchodzi szefowa, Lucy Bradshaw.

Electronic Arts kontynuuje restrukturyzację pozostałości EA Maxis, łącząc je z działem odpowiedzialnym za produkcje mobilne. Taki krok nie spodobał się najwyraźniej szefowej studia - Lucy Bradshaw postanowiła rozejrzeć się za nową pracę.

Lucy Bradshaw

Jej stanowisko zajmie teraz Rachel Franklin, nadzorując rozwój The Sims 4 oraz „innych projektów”. Samantha Ryan została szefową połączonego działu o nazwie EA Mobile and Maxis.

EA stara się w ten sposób „rozszerzyć możliwości dotarcia do większej liczby graczy na PC i urządzeniach mobilnych, a także zbadać temat zabawy multiplatformowej” - komentuje dyrektor generalny Andrew Wilson.

Lucy Bradshaw, znana zapewne wszystkim oglądającym konferencje EA na corocznych targach E3, dołączyła do firmy w 1997 roku. „Odchodzę, wiedząc że Maxis jest w dobrych rękach” - dodała w komunikacie.

Maxis, jako niezależne studio, założyli w 1987 roku Will Wright i Jeff Braun, starający się wydać pierwsze SimCity. Firma została przejęta przez EA dziesięć lat później.

W marcu tego roku Electronic Arts zamknęło studio Maxis Emeryville, odpowiedzialne za Spore oraz najnowszą odsłonę serii SimCity. Aktywny jest teraz oddział w Redwood Shores, gdzie powstaje The Sims.

EA zapewnia w komunikacie dla serwisu Polygon, że połączenie z działem mobilnym nie oznacza, że Maxis „odwróci się” od tworzenia gier na PC.

Zobacz na YouTube

Nudzisz się? Zobacz także:

Zobacz także