Elex 2 - Agent Albów: Buzz, Zamek (2)
Udajemy się do Zamku Kleryków z Zarikiem i przedzieramy się przez tunel.
Kiedy Jax i Zarik opuszczą Depozytorium, ich celem jest dotarcie do siedziby Kleryków - Zamku - gdzie prowadzi trop w sprawie wybuchu silosu w mieście Albów.
Na tej stronie:
Odprowadź Zarika do Kleryków
Podczas podróży do Zamku natkniecie się na różne przeszkody, takie jak pozbycie się szczurokłów, wykolejeńców, skalnych smoków, aż w końcu traficie do tunelu, gdzie powita was Weronika, która zaprowadzi was do Buzza (1).
Nagrody: 130 + 340 + 300 + 170 +75 PD
Buzz; Pancerz Zarika
Buzz nie będzie chciał Was puścić wolno, dopóki nie spełnicie jego życzenia - chce otrzymać pancerz Zarika. Możesz rozmówić się z Zarikiem, ale ten nie będzie skłonny, by rozstać się z elementem swojego ubioru. Możesz tę sprawę rozwiązać na dwa sposoby:
- zaatakować Buzza - wówczas musisz zabić wszystkich bandytów, którzy znajdują się w tym pomieszczeniu; ten wybór wiąże się ze znacznym wzrostem poziomu Zniszczenia.
- zapłacić Buzzowi 500 kryształków - zanim mu zapłacisz, warto najpierw porozmawiać z Zarikiem i powiedzieć mu, że nie przeżyjecie ataku, wówczas otrzymasz od niego 500 kryształków - tyle, ile musisz zapłacić Buzzowi; to rozwiązanie wiąże się ze znacznym spadkiem poziomu Zniszczenia.
- Możesz także zabrać kryształki od Zarika, a potem zaatakować Buzza - dzięki temu będziesz 500 kryształków na plusie.
Następnie opuście tunel i idź w stronę siedziby Kleryków.
Nagrody: 75 PD
Dochodzenie u Kleryków; Idź za Alex do Hagena
W końcu dotrzecie do Zamku Kleryków. Zarik nie będzie chciał wejść z tobą, więc od tej pory musisz radzić sobie sam.
Jeśli wcześniej nie byłeś/aś w Zamku, na wejściu powita się Alex, która może cię oprowadzić po mieście, ale wcześniej pokaż jej identyfikator Skibora, który otrzymałeś od Zarika.
Wspólnie z Alex zwiedzicie kolejne części Zamku, aż w końcu dotrzecie do Hagena.
Nagrody: 200 + 340 PD
Zdobądź dziennik produkcyjny
Hagen (A) zleci ci zdobycie dziennika produkcyjnego. Idź do celu zadania (B).
Porozmawiaj z Keno (2). Powiedz mu, że przysłał cię Hagen i potrzebujesz dziennik produkcyjny. Otrzymasz od niego klucz do skrzyni Keno.
Następnie otwórz skrzynię, która znajduje się na podwyższeniu (3). Wewnątrz - oprócz dziennika - znajdziesz 1000 elexitu i mały niebieski kamień. Zabierz ze skrzyni tylko dziennik produkcyjny!
To zadanie jest testem - Hagen bowiem sprawdza twoją uczuciowość i będzie wiedział, jeśli ukradniesz kryształki. Odnieś Hagenowi dziennik produkcyjny, a ten wyjawi ci prawdę. Możesz mu powiedzieć, że Skibor chciał skonstruować bombę. Jax za to dowie się, że Klerycy nie mieli nic wspólnego ze sprawą wybuchu silosu w Depozytorium.
Opuść Zamek i porozmawiaj z Zarikiem (C) - przekaż mu informacje, jakie zdobyłeś u Kleryków. Zarik natomiast wpadnie na nowy trop w sprawie Skibora. Udajcie się teraz Krateru (przeniesiecie się tam od razu, gdy zgodzisz się na dalszą podróż).
Nagrody: 150 +170 PD
Następnie: Elex 2 - Agent Albów: Krater, Viper
Spis treści: Elex 2 - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Elex 2 - Agent Albów: Skibor, Zarik