Skip to main content

Elex 2 - Atylla na tropie świata zewnętrznego

Pomagamy Atylli wznowić walki na arenie.

Poniżej opisywane zadanie wykonasz dla Atylli (A), który zajmuje się areną walk w Grocie. Twoim zadaniem będzie doprowadzenie do użyteczności areny, wykonując dwa zadania, opisanej poniżej. Kiedy ci się to uda, Atylla udostępni arenę, na której będzie mógł walczyć potworami.

Jednak zanim stoczysz pierwszą walkę na arenie, musisz odnaleźć łowców, którzy mieli dostarczyć stworzenia. Porozmawiaj z Venji (B), którą spotkasz niedaleko, na arenie walki. W ten sposób rozpocznie się zadanie Łowcy bestii Venji.


Na tej stronie:


Łowcy bestii Venji

Venji chce, abyś odnalazł łowców (C), którzy polują na zwierzęta na zewnątrz. Mają przy sobie środek nasenny, na którym najbardziej zależy zleceniodawczyni zadania.

Opuść Grotę i udaj się na miejsce, gdzie przebywają łowcy (C). Kiedy tam dotrzesz, zobaczysz leżących na ziemi martwych ludzi. Przy zwłokach Ilki (1) odnajdziesz środki nasenne.

Wróć do Venji (B) i przekaż jej zdobyte przedmioty.

Nagrody: 100 + 300 PD


Każ zbadać środek nasenny

Kolejnym etapem tej misji jest zbadanie środka nasennego. Aby tego dokonać, musisz udać się do Fortu lub Krateru, by odnaleźć alchemika, który będzie w stanie to wykonać. Sugerujemy, abyś udał/a się do Fortu, gdzie przebywa Tilas (D).

Przekaż Tilasowi środki nasenne. Musi je zbadać, więc potrzebuje trochę czasu. Prześpij się i wróć do niego następnego dnia. Odda ci środki nasenne i wyjaśni, co było przyczyną, że nie zadziałały odpowiednio.

Przekaż te informacje Venji, a potem udaj się do Atylli. Od teraz możesz walczyć na arenie.

Nagrody: 300 + 300 PD


Pierwsze wyzwanie Atylli

Kiedy uruchomisz arenę walk, czyli zrealizujesz powyższe zadania, Atylla zaproponuje ci pierwsze starcie. W jego ramach będziesz walczył, wraz ze swoim towarzyszem, z trzema krzykaczami. To prosta walka, więc możesz praktycznie od razu do niej przystąpić.

Kiedy pokonasz wszystkie stworzenia, przesuń dźwignię (2), aby wrócić do Atylli.

Nagrody: 200 PD + Dziedzictwo poległego żołnierza


Drugie wyzwanie Atylli

Będziesz mógł wziąć udział w kolejnym starciu na arenie dopiero za jakiś czas. Zajmij się w tym czasie innymi zadaniami i wróć wtedy do Atylli. Być może będzie już mógł zaproponować ci kolejną walkę. Warto więc go odwiedzać co jakiś czas.

Kolejny pojedynek jest trudniejszy. Będziesz walczył z trzema uwięzionymi czyhaczami. Skup się na początku na jednym przeciwniku i pozwól, aby pozostałe dwa zaatakowały twojego towarzysza. Postaraj się jak najszybciej zlikwidować wroga, aby zająć się kolejnymi.

Nagrody: 250 PD + Dziedzictwo poległego żołnierza


Trzecie wyzwanie Atylli

Porozmawiaj z Atyllą o kolejnym pojedynku dopiero po jakimś czasie od ukończenia drugiego wyzwania. Tym razem musisz pokonać dwa Uwięzione trytony. Nie zapomnij zabrać ze sobą towarzysza, z którym starcie będzie łatwiejsze.

Nagrody: 450 PD + Dziedzictwo poległego żołnierza


Czwarte wyzwanie Atylli

Tym razem musisz dwa uwięzione raptoidy.

Nagrody: 680 PD + Dziedzictwo poległego żołnierza


Piąte wyzwanie Atylli

Schwytany diabelski czerw to ostatni przeciwnik na arenie.

Nagrody: 1200 PD + Dziedzictwo poległego żołnierza


Poproś Venję, by wzięła udział w ceremonialnej rzezi

Kiedy ukończysz ostatnie wyzwanie, Atylla będzie chciał zorganizować ceremonialną rzeź. Jednak, aby to zrobić, potrzebuje pomocy Venji.

Udaj się zatem do Venji (B), która przebywa na arenie. Kobieta nie jest zainteresowana pojednaniem się z Atyllą, ale zaproponuje ci układ. Chce dodać ulepszony środek usypiający, aby nikt nie zginął.

Możesz się zgodzić bądź nie, ale musisz wiedzieć, że - niezależnie od twojego wyboru - dojdzie do masakry. Zginie wielu Morkonów, w tym Atylla .

Nagrody: 150 PD


Naszpikuj jedzenie środkiem nasennym

Jeśli się zgodzisz na propozycje Venji, przekaże ci specjalny środek nasenny. Udaj się do pomieszczenia, w którym zazwyczaj przebywa Atylla, podejdź do skrzynki z jedzeniem dla stworów (3) i podaj środek nasenny.

Następnie porozmawiaj z Atyllą i powiedz mu, że Venji nie jest zainteresowana walką. Wówczas wymyśli inne rozwiązanie - poprosi cię, abyś zdobył specjalne trofeum.

Nagrody: 150 PD


Trofeum za udział w ceremonialnej rzezi

Musisz zdobyć Porysowaną czaszkę trolla (E), która znajduje się mniej więcej w połowie drogi z Groty do Krateru.

Czeka cię więc dosyć długa droga. Kiedy dotrzesz na miejsce, czyli na wzgórze, gdzie znajduje się gniazdo, skup się na zabraniu czaszki (4). Omijaj wrogów, a potem, gdy zabierzesz trofeum, ucieknij z góry. Wrogowie po jakimś czasie przestaną cię ściągać.

Kiedy wrócisz do Groty, zaczepi się Dymitr przy wejściu. Okaże się, że doszło do masakry na arenie. Udaj się do Venji (B), która przyzna się, że „środek nasenny”, który dosypałeś do mięsa, spowodował jeszcze większą agresję potworów.

Nie ma znaczenia, czy dodałeś „środek nasenny” do jedzenia, czy też nie. Jeśli tego nie zrobiłeś, to Venji sama to zrobi i zadanie zakończy się w ten sam sposób.

Tym samym ukończysz całą misję Atylla na tropie świata zewnętrznego. Możesz jeszcze udać się do Zariny, gdzie przysłuchasz się, jak Venji kaja się przed nią.

Nagrody: 150 + 800 (za ukończenie całego wątku) PD

Następnie: Elex 2 - Batulga: pojedynek, jak wejść do baru

Spis treści: Elex 2 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Elex 2 - Koniec ze szczurzym mięsem

Zobacz także