Skip to main content

Elex 2 - Dziwna kraina

Atakujemy Mararcor i odpieramy Niebian z Magalana.

Nadchodzi decydujące starcie w Elex 2. Jax przystępuje do kontrofensywy. Wraz ze swoimi sojusznikami rusza na Mararcor, by odbić ten region z rąk najeźdźców.

Najpierw jednak porozmawiaj z Thialgiem (1), którego, tym razem, znajdziesz w zachodniej części Bastionu. Powiedz mu, że w końcu nadszedł czas, by pomaszerować na Mararcor. Wówczas zbierze wszystkie siły Bastionu i uda się we wskazane miejsce.

Waszym zadaniem jest zlikwidowanie pięciu grup Niebian i przede wszystkim zabicie ich dowódców. Kiedy dotrzesz na miejsce, porozmawiaj z Thialgiem (A), który - po tym jak mu powiedziałeś w Bastionie, aby ruszał wraz z wojskiem na Mararcor - będzie czekał na przy wejściu do tej krainy.


Na tej stronie:


Porządki na przełęczy w Mararcorze

Thialg, wraz z grupą wojowników, będzie czekał na sygnał do ataku od Jaxa. Kiedy będziesz gotowy, wydaj komendę „Naprzód!”, a siły Bastionu ruszą w kierunku pierwszej grupy, którą dowodzi Whircs (B).

Kiedy pokonasz Whircsa, zadanie zakończy się.

Nagrody: 2000 PD


Stracie w krainie bezprawia

Haraaca (C) to kolejny dowódca Niebian, którym powinnaś/powinieneś się zająć. Tym razem musisz dotrzeć i pokonać go w pojedynkę.

Nagrody: 2000 PD


Atak na pustkowie

Claac (D) znajduje się punkcie wysuniętym najbardziej na wschód. Znowu musisz dotrzeć tam i rozprawić się z nim w pojedynkę.

Nagrody: 2000 PD


Walka w ruinach korporacji

Zanim dotrzesz do Eyiz (E), spotkaj się z Drabem (F), który wesprze cię w walce. Kiedy pokonacie dowódcę, Drab odłączy się zostanie, by zabezpieczać to miejsce.

Nagrody: 2000 PD


Konfrontacja w centrum

Ostatnim celem jest Brayei (H). W drodze do tego dowódcy porozmawiaj z grupą swoich towarzyszy (G), wśród których może znaleźć się Wardek, jeśli wcześniej przyjąłeś go do Bastionu.

Nagrody: 2000 PD


Zakończenie zadania Dziwna kraina

Kiedy pokonasz wszystkich dowódców, spotkaj się z Thialgiem (I na mapie; 2 na obrazku), którego spotkasz na szczycie góry. Porozmawiaj z nim, aby zakończyć misję Dziwna kraina.

Brama do głównego formatora (3) będzie otwarta dopiero, gdy wykonasz zadanie Punkty alternatywne.

Nagrody: 2000 PD

Następnie: Elex 2 - zakończenie: Stary komputer pokładowy; Odmieniec

Spis treści: Elex 2 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Elex 2 - Punkty alternatywne

Zobacz także