Skip to main content

Elex 2 - Dziwne głosy

Udajemy się do formatora Alphara z Dexem, który połączy się ze sztuczną inteligencją Niebian.

Podczas jednego z pobytu w Bastionie, a po zakończeniu zadania Pogubiony opiekun, Dex poinformuje Jaxa, że chce wstąpić do Kleryków i uczyć się od nich. Dlatego, gdy rozpoczniesz to zadanie, najpierw udaj się do Zamku, siedziby Kleryków, i porozmawiaj z Dexem (1). Syn głównego bohatera powinien go sam odnaleźć, gdy tylko główny bohater wejdzie do miasta Kleryków.

Na tę misję zabierz koniecznie, jako towarzysza, Crony'iego!

Następnie udaj się na miejsce spotkania z Dexem (A), na północny-wschód od Depozytorium.

Dexa i Asgara (2) odnajdziesz przy moście. Porozmawiaj z nim i razem idźcie do formatora Alphara (B).

Odnajdź pomieszczenie, w którym znajduje się urządzenie (3). Kiedy się do niego zbliżycie, rozpocznie się scenka, w trakcie której Dex wejdzie do środka.

Jeśli chcesz porozmawiać z Dexem, poproś o to Crony'iego, gdyż właśnie poprzez drona nastąpi połączenie - w ten sposób możesz się komunikować z Dexem.

Następnie zajmij się innymi sprawami. Po pewnym czasie Crony poinformuje Jaxa, że jest nowa wiadomość od Dexa. Wówczas zakończy się zadanie Dziwne głosy i rozpocznie się kolejne - Punkty alternatywne.

Nagrody: 2000 PD

Następnie: Elex 2 - Punkty alternatywne

Spis treści: Elex 2 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Elex 2 - Wejście do głównego formatora

Zobacz także