Elex 2 - Machlojki
Wykonujemy zadania związane z towarzyszem Drabem.
Tę misję w Elex 2 odblokujesz dopiero, gdy zwerbujesz Draba. Następnie poczekaj jakiś czas (wykonaj kilka innych zadań, spędź trochę czasu z Drabem), a Drab sam cię zaczepi, rozpocznie się dialog, a wówczas pojawi się wpis w dzienniku, a twój kompan opowie ci, czym powinniście się zająć.
Na tej stronie:
Wymuś dostawę zapasów
Kiedy pojawi się wpis w dzienniku o rozpoczęciu misji Machlojki, porozmawiaj z Drabem i wybierz pierwszą kwestę dialogową od góry (Dobra, chodźmy. (…)), a wówczas przeniesiecie się na teren zadania.
Wasz cel jest jasny. Gdy tylko podejdziecie do grypy składającej się z wędrownego kupca i pomagierów (1), zaatakują was. Musisz pokonać czterech przeciwników. Zadanie automatycznie zakończy się rozmową z Drabem.
Nagrody: 200 PD
Opóźniona dostawa broni
Po jakimś czasie Drab znowu cię poinformuje, że jest zadanie do wykonania. Kiedy się zgodzisz, aby z nim iść, przeniesiecie się na obszar misji.
Podejdź do zrujnowanego budynku po lewej (2). Odnajdziesz tam Herolda. Porozmawiaj z nim, a zadanie automatycznie się zakończy. Nawet jeśli spróbujesz załagodzić sytuację, konwersacją zakończy się walką. Gdy pokonasz Herolda, porozmawiaj jeszcze Drabem, a potem możesz zająć się innymi zadaniami.
Nagrody: 100 PD
Energia dla Księcia
Kolejne zadanie zaprowadzi was do Ignadonu. Odnajdź niski budynek (3), w którym przebywa Urax.
Rozmowa z Uraxem zakończy się jego zniknięciem. Następnie porozmawiaj z Drabem, by wyperswadować mu, że Baxter go wykorzystuje.
Nagrody: 100 PD
Złom do zdarcia
Tym razem poszukujesz Igora, którego odnajdziesz obok wagonów kolejowym (4). Porozmawiaj z nim, a potem z Drabem, który nadal nie uwierzy Jaxowi, że Książe go oszukuje.
Nagrody: 100 PD
Zakończenie zadania Machlojki
Zakończenie całego wątku Mechlojki nastąpi po zakończeniu pierwszego rozdziału, czyli po wykonaniu wszystkich zadań Szóstej Siły. Kiedy skończysz dialog z Adamem Dawkinsem, porozmawiaj z Drabem. Jeśli chcesz wykonać kolejną misję z nim związaną, wybierz linię dialogową: „”Dobra. Potrzymam cię za rączkę, jeśli Baxter będzie krzyczał”. Wówczas rozpocznie się wątek: Niewdzięczna robota.
Nagrody: 100 PD
Następnie: Elex 2 - Niewdzięczna robota; Koniec gierek
Spis treści: Elex 2 - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Elex 2 - Nadzorca; Drab: gdzie znaleźć