Elex 2 - Niepokoje i jedność; Istoty bez wiary
Likwidujemy wrogie oddziały.
Poniżej opisaliśmy zadania z czwartego rozdziału w grze Elex 2, które mają podobny przebieg - należy dotrzeć do miejsc, gdzie przebywają wrogie oddziały i zniszczyć je.
Na tej stronie:
Czystość elexu
Porozmawiaj z Ekromem (1) w Depozytorium. Odnajdziesz go niedaleko teleportera.
Pod miastem Albów zebrały się znaczne siły Niebian. Musisz zlikwidować 15 kuratorów i ich zwierzchnika. Udaj się więc do tego miejsca i zabij wszystkich wrogów.
Nagrody: 2000 PD
Ortodoksi i fanatycy
O tym zadaniu poinformuje cię Crony w trakcie rozgrywania czwartego rozdziału gry.
Tym razem musisz pokonać 15 kleryków i ich dwa kolosy.
Nagrody: 2000 PD
Ofensywa niebianidów w Ignadonie
W ignadonie musisz wyeliminować 3 behemoty, 12 byakhee i 25 wykolejeńców. Koniecznie wyposaż się w broń dystansową - a także w dużą liczbę pocisków - ze względu na dużą liczbę latających stworów.
Nagrody: 2000 PD
Płotki w Tavarze
Na terenie Tavaru musisz pozbyć się dwóch grup Niebian. Łącznie musisz zabić trzy Behemoty, dziewięć działotworów i piętnaście szperaczy.
Nagrody: 2000 PD
Więcej istot z Mararcoru
Mararcorze, regionie położonym na północ od Ignadonu, do zlikwidowania są trzy Behemoty, jedenaście bazyliszków i osiem łupieżców genów. Przyda się broń dystansowa do zabijania latających poczwar.
Nagrody: 2000 PD
Zakończenie zadania Istoty bez wiary
Kiedy wykonasz zadania:
- Ortodoksi i fanatycy,
- Ofensywa niebianidów w Ignadonie,
- Płotki w Tavarze,
- Więcej istot z Mararcoru.
Porozmawiaj z Cronym i zweryfikujcie wasze cele - wówczas zakończy się misja Istoty bez wiary i Niepokoje i jedność.
Nagrody: 2000 + 2000 PD
Następnie: Elex 2 - Wierni towarzysze
Spis treści: Elex 2 - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Elex 2 - Zwarcie; Przeciwności losu