Skip to main content

Elex 2 - Niepokoje i jedność; Istoty bez wiary

Likwidujemy wrogie oddziały.

Poniżej opisaliśmy zadania z czwartego rozdziału w grze Elex 2, które mają podobny przebieg - należy dotrzeć do miejsc, gdzie przebywają wrogie oddziały i zniszczyć je.


Na tej stronie:


Czystość elexu

Porozmawiaj z Ekromem (1) w Depozytorium. Odnajdziesz go niedaleko teleportera.

Pod miastem Albów zebrały się znaczne siły Niebian. Musisz zlikwidować 15 kuratorów i ich zwierzchnika. Udaj się więc do tego miejsca i zabij wszystkich wrogów.

Nagrody: 2000 PD


Ortodoksi i fanatycy

O tym zadaniu poinformuje cię Crony w trakcie rozgrywania czwartego rozdziału gry.

Tym razem musisz pokonać 15 kleryków i ich dwa kolosy.

Nagrody: 2000 PD


Ofensywa niebianidów w Ignadonie

W ignadonie musisz wyeliminować 3 behemoty, 12 byakhee i 25 wykolejeńców. Koniecznie wyposaż się w broń dystansową - a także w dużą liczbę pocisków - ze względu na dużą liczbę latających stworów.

Nagrody: 2000 PD


Płotki w Tavarze

Na terenie Tavaru musisz pozbyć się dwóch grup Niebian. Łącznie musisz zabić trzy Behemoty, dziewięć działotworów i piętnaście szperaczy.

Nagrody: 2000 PD


Więcej istot z Mararcoru

Mararcorze, regionie położonym na północ od Ignadonu, do zlikwidowania są trzy Behemoty, jedenaście bazyliszków i osiem łupieżców genów. Przyda się broń dystansowa do zabijania latających poczwar.

Nagrody: 2000 PD


Zakończenie zadania Istoty bez wiary

Kiedy wykonasz zadania:

  • Ortodoksi i fanatycy,
  • Ofensywa niebianidów w Ignadonie,
  • Płotki w Tavarze,
  • Więcej istot z Mararcoru.

Porozmawiaj z Cronym i zweryfikujcie wasze cele - wówczas zakończy się misja Istoty bez wiary i Niepokoje i jedność.

Nagrody: 2000 + 2000 PD

Następnie: Elex 2 - Wierni towarzysze

Spis treści: Elex 2 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Elex 2 - Zwarcie; Przeciwności losu

Zobacz także