Skip to main content

Elex 2 - Niewdzięczna robota; Koniec gierek

Wykonujemy kolejne zadania z Drabem dla Baxtera.

Kolejne zadania towarzysza (Draba) w Elex 2 odblokujesz po ukończeniu misji Machlojki i zakończeniu pierwszego rozdziału.

Drab, tak jak poprzednio, zaczepi cię sam, jeśli będzie gotowy ruszyć z Jaxem w drogę, by wykonać kolejne zadanie dla Baxtera.


Na tej stronie:


Miesięczny raport dla Księcia

Udaj się do Krateru, by porozmawiać z Baxterem. Pamiętaj, aby wcześniej dołączyć do drużyny Draba.

Zadanie zakończy się podczas rozmowy z Księciem. Następnie porozmawiaj z Drabem. Możecie od razu udać się wykonać kolejną misję - Niewdzięczna robota.

Nagrody: 250 PD


Niewdzięczna robota

Niewdzięczna robota to misja, która składa się z kilku mniejszych zadań, które mają podobny przebieg. Kiedy Drab powie ci, że wyśledził swojego dawnego kolegę, udajcie się na miejsce rozgrywania zadania.

Należy wówczas porozmawiać ze wskazaną postacią - i to wszystko.


Szacher-macher

Kiedy przeniesiecie się na teren zadania, idź przed siebie, a dotrzecie do Mirko (1). Porozmawiaj z nim, by zakończyć zadanie. Potem porozmawiaj jeszcze z Drabem i czekaj, aż wyśledzi kolejną osobę.

Nagrody: 250 PD


Figlarz

Kolejną osobą, z którą musi porozmawiać Drab, jest Bender. Odnajdziesz go w podziemiach. Wejście do tunelu prowadzi przez stację metra (2). Wewnątrz czeka cię walka z kilkoma przeciwnikami. Na końcu tunelu odnajdziesz Bendera. Rozmowa z nim, a potem z Drabem, zakończy zadanie.

Nagrody: 250 PD


Czarny Szakal

Przed sobą zobaczycie grupę ludzi (3). Podejdź do nich i porozmawiaj z Tedem.

Rozmowa zakończy się walką z osobami, których wcześniej odwiedziłeś z Drabem. Okaże się bowiem, że Baxter przygotował zasadzkę na twojego towarzysza. Kiedy ich pokonasz, porozmawiaj z Drabem, który w końcu przejrzy na oczy. W ten sposób zakończysz cały wątek Niewdzięczna robota.

Nagrody: 250 + 250 PD


Koniec gierek

Ostatnim zadaniem, jakie musisz wykonać w sprawie Draba, jest rozmowa z Baxterem. Udaj się więc do Krateru i porozmawiaj z Księciem.

Baxter wyjaśni wam, dlaczego chciał zabić Draba. Rozmowa zakończy się walką z jego ochroniarzem, ale sam Baxter nie włączy się do pojedynku, dzięki czemu nadal będzie żył. Kiedy pokonasz ochroniarza, porozmawiaj jeszcze z Drabem, który doceni w końcu twoje starania - w swój sposób oczywiście. Winowajca całego zamieszania natomiast nakaże wam odejść.

Nagrody: 500 + 500 PD

Następnie: Elex 2 - Zołza: Uciekinierka, gdzie znaleźć

Spis treści: Elex 2 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Elex 2 - Machlojki

Zobacz także