Skip to main content

Elex 2 - Werbunek dla Heinricha

Pozyskujemy dla Heinricha nowych rekrutów na Kleryków.

Heinricha (1), zleceniodawcę tego zadania, które możesz rozegrać w Elex 2, odnajdziesz w centralnym punkcie Zamku, siedziby Kleryków. Zajmuje się szkoleniem żołnierzy. Porozmawiaj z nim, aby rozpocząć tę misję


Na tej stronie:


Rozmowa z Heinrichem

Gdy po raz pierwszy porozmawiasz z Heinrichem, powie ci, żebyś wrócił następnego dnia, najlepiej o świcie. Wówczas będzie miał dla ciebie zadanie. Dlatego znajdź wolne łóżko i prześpij się do rana.

Następnego dnia porozmawiaj z Heinrichem i zgódź się na jego propozycję, by zlecił ci kolejne zadanie.

Nagroda: 100 PD


Werbunek dla Heinricha

To zadanie powiązane jest z misją Łowca głów, gdyż Heinrich chce zwerbować ludzi, za których Neron wyznaczył nagrodę. Kleryk Heinrich bowiem szuka nowych rekrutów, a osoby, które chce zabić Neron, możesz przekonać, aby dołączy do frakcji Kleryków. Jeśli ich zabijesz, nie będziesz mógł wykonać zadania Werbunek dla Heinricha.

Uwaga! Odnajdywanie kolejnych rekrutów wiąże się ze spadkiem poziomu Zniszczenia.

To osoby, które możesz zwerbować dla Heinricha:


Kleryk Dixxon

Dixxona (1) znajdziesz w Grocie, przed wejściem do komnaty Zariny. Kiedy spróbujesz go przekonać, aby dołączył do Kleryków, będzie potrzebował dzień do namysłu, więc wróć nazajutrz, a Dixxon da się namówić i uda się do Zamku.

Nagrody: 300 PD

Jeśli zebrałeś zadanie Polowanie na Dixxona, to w tym momencie zostanie anulowane.


Kleryk Crane; Jedzenie dla Crane'a

Crane'a (B na mapie; 2 na obrazku) odnajdziesz w zachodniej części Krateru. Przebywa na piętrze domu wskazanego na poniższym obrazku.

Porozmawiaj z nim i zapytaj, czy nie chciałby przystąpić do Kleryków. Zgodzi się, ale najpierw musisz dostarczyć mu kilka przedmiotów. Wręczy ci listę zakupów. Musisz mu dostarczyć:

  • 50x ziarna kawy,
  • 10x mięso z puszki,
  • 5x chleb,
  • 2x ser w sprayu,
  • 1x sałata.

Niektóre produkty masz w ekwipunku, ale pozostałe musisz zdobyć. Dosyć trudno je znaleźć i do tego w dużych ilościach, więc najlepiej zakupić je u handlarzy. Nie wszyscy sprzedawcy jednak będą mieć odpowiednio dużą liczbę przedmiotów, które możesz zakupić jednorazowo. Dlatego musisz odwiedzić przynajmniej kilku z nich. Poniżej przedstawiamy listę sprzedawców, którzy posiadają w swojej ofercie niezbędne produkty:

  • U Micka z baru w Kraterze zakupisz w dużej ilości ziarna kawy;
  • U Brendy z Górnej Dzielnicy w Kraterze zakupisz ziarna kawy i chleb;
  • U Vicky z Krateru zakupisz ser w sprayu, ziarna kawy i mięso z puszki;
  • U handlarza z Fortu sprzedającego warzywa kupisz sałatę, chleb, ziarna kawy i mięso z puszki;
  • U Ivana z Fortu kupisz mięso z puszki;
  • U Dostawcy z Groty kupisz mięso z puszki;
  • U Gosty z Groty kupisz mięso chleb.

Kiedy zdobędziesz wszystkie produkty, wróć do Crane'a i przekaż mu jedzenie. Wówczas zgodzi się wstąpić do Kleryków.

Nagrody: 200 + 260 PD + 200 kryształków


Kleryk Erin; Wyeliminuj łowców polujących na Erin

Erin (C), a raczej ślad po Erin, odnajdziesz na południowy-zachód od Bastionu.

Kiedy dotrzesz na miejsce, zauważysz zwłoki łowcy nagród (3). Spójrz na mapę, a zobaczysz, że żółty znacznik misji zmienił położenie.

Idź w nowym kierunku, a znajdziesz kolejne ciało. Gdy dotrzesz do kolejnego punktu, zobaczysz grupę ludzi (4), stojących na urwisku. Erin przetrzymywana jest przez łowców nagród. Musisz ją odbić z rąk bandytów, więc porozmawiaj z Tysonem.

Możesz ich zaatakować, wybierając opcję dialogową: „Rozumiem, że szykujesz się już na wpierdol?” (wzrost Zniszczenia). Jeśli jednak odpuścisz im i odpowiesz: „Dobra. Zatrzymajcie sobie to trofeum.” (spadek Zniszczenia), to po chwili i tak cię zaatakują, więc, tak czy inaczej, czeka cię walka z nimi.

Kiedy się z nimi uporasz, porozmawiaj z Erin. Podczas konwersacji wybierz kwestię dialogową: „Lepiej unikaj dróg. Wyjdzie ci to na zdrowie.” Erin odejdzie, ale wówczas porozmawiaj z nią jeszcze raz i dopiero wtedy pojawi możliwość zachęcenia jej, by wstąpiła do Kleryków.

Aby przekonać ją, by dołączyła do Kleryków, musisz albo jej zapłacić (500 kryształków), albo przekonać ją do tego (inteligencja na poziomie minimum 40).

Nagrody: 400 + 400 PD


Zakończenie zadania Werbunek dla Heinricha

Kiedy zwerbujesz dla Heinricha trzech rekrutów, czyli Dixxona, Crane'a i Erin, wróć do zamku. Porozmawiaj z Heinrichem i złóż mu raport. Za każdego pozyskanego rekruta otrzymasz 200 PD i od 150 do 400 kryształków.

Nagrody: 200 + 680 PD + 150-400 kryształków

Następnie: Elex 2 - Depozytorium: Wstęp, Wycieczka

Spis treści: Elex 2 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Elex 2 - Zaginiony konwój Kleryków

Zobacz także