Elex 2 - Zabroniona ekspedycja Kory
Pomagamy Korze przekonać Azoka do wydania zgody na wyprawę, podczas której zbierzemy próbki tkanek Niebian.
Poniżej opisujemy kolejne zadanie poboczne w Elex 2, jakie można wykonać Ignadonie.
Tę misję zleci ci Kora (A), którą odnajdziesz w labolatorium. Odnajdziesz ją w jednym z pomieszczeń.
Na tej stronie:
Jak przekonać Azoka, by wyraził zgodę na ekspedycję Kory
Kora chce wyruszyć na wyprawę, ale Azok (B) nie chce wydać na nią zgody. Naszym zadaniem jest przekonać go, co nie jest łatwe, gdyż wymaga to odpowiednio rozwiniętych atrybutów (siła, inteligencja lub spryt na poziomie min. 50).
Nie próbuj przekupić Azoka, gdyż stracisz kryształki. Co prawda, możesz mu je odebrać siłą, walcząc z nim, ale nie jest to najlepsza „metoda” negocjacyjna i wiąże się ze znacznym wzrostem poziomu Zniszczenia.
Pozostaje więc przekonać Azoka za pomocą sprytu, inteligencji lub siły. Jeśli nie posiadasz żadnego atrybutu na tak wysokim poziomie, awansuj na kolejne poziomy doświadczenia. Porozmawiaj z nim dopiero wówczas, gdy osiągniesz minimalną wartość choćby jednej z wymienionych cech.
Nagroda: 50 + 50 + 380 (jeśli pokonasz Azoka w walce, po tym jak spróbujesz odebrać mu stracone kryształki) + 200 PD
Próbki tkanki dla Kory
Gdy przekonasz Azoka, wróć do Kory. Będzie zawiedziona, że - choć Azok wyraził zgodę na ekspedycję - nie otrzymałeś eskorty. Musisz ją przekonać, że podróż tylko z Jaxem to dobry pomysł. Uważaj, jak odpowiadasz, gdyż możesz anulować misję, jeśli powiesz jej, że powinniście odwołać ekspedycję.
Jeśli przekonałeś ją i jesteś gotowy, powiedz Korze, że możesz ruszać na ekspedycję. Wówczas pobiegnie w kierunku celu misji. Biegnij za nią.
Opuścicie miasto. Po drodze Jax i Kora będą prowadzić dialog. Jeśli zaatakują was dzikie zwierzęta, musisz się ich pozbyć.
Kiedy dotrzecie na miejsce, Kora poinformuje cię o tym. Będzie chciała zostać, gdy Jax będzie zbierał próbki, ale łatwo ją nakłonić, by poszła z tobą, co jest dobrym pomysłem. Od tej pory Jax będzie prowadził ekspedycję. Udaj się więc w kierunku celu misji (żółty znacznik na minimapie).
Gdy przed sobą zobaczysz kamienny obiekt (1), który swoim wyglądem przypomina jaskinię, wejdź do środka i pokonaj osłabione stwory (2), a także pozostałych przeciwników.
Kiedy ich pokonasz, zbierz z ciał poległych Niebian cztery próbki tkanek i oddaj je Korze.
Podczas rozmowy z Korą możesz zadecydować o tym, czy chcesz wrócić do Depozytorium z nią, czy wolisz aby poszła sama. Ten dialog zakończy zadanie.
Nagroda: 1200 PD
Następnie: Elex 2 - Tajemnica Garaka
Spis treści: Elex 2 - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Elex 2 - Agent Albów: Krater, Viper