Skip to main content

Elex - Goliet: misje poboczne

Zadania: Drugi strażnik, Kłopoty klanu, Darmowe piwo, Zapasy żywności.

Misje opisane poniżej charakteryzują się raczej niskim poziomem trudności, z którymi powinieneś poradzić sobie, bez trudu, na początku przygody. Wszystkie toczą się w Goliet i nie są nastawione na walkę. W większości przypadków będziesz rozmawiać z mieszkańcami na temat ich problemów oraz - oczywiście - je rozwiązywał.

Misje poboczne w Goliet są doskonałą okazją do zdobycia cennego doświadczenia oraz zarobienia sporej ilości Kryształków, które na początku gry na pewno się przydadzą.

Mapa misji: . Drugi strażnik, Kłopoty klanu, Darmowe piwo, Zapasy żywności.

Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.


Misja: Drugi strażnik

  • Zlecający: Edur.
  • Cel: Poszukać Alvara.
  • Doświadczenie: 750; nagroda: kilka przedmiotów i ok. 230 Kryształków.

Edur (1) poprosi cię o pomoc w poszukaniu Alvara. Będziesz odsyłany od jednego mieszkańca do drugiego, w celu zdobycia informacji o miejscu pobytu strażnika. Udaj się najpierw do Droga (2). Ten wyśle cię do Orana (3), właściciela tawerny. Ten z kolei powie ci, że Argor może coś wiedzieć. Argor (4) natomiast zasugeruje, że poszukiwany może znajdować się w twierdzy Ragnara, mieszczącej się w zrujnowanym hotelu. Ciało Alvara znajdziesz w obozowisku zlokalizowanym przy południowej ścianie obiektu (5). Zabierz wszystko, co znajdziesz przy Alvarze i wróć do Edura (1) po nagrodę.


Misja: Kłopoty klanu

  • Zlecający: Cormag.
  • Cel: Powstrzymać Eldura przed atakami na klan Żelaza.
  • Doświadczenie: ok. 900; nagroda: 100+250 Kryształków.

Po odebraniu zadania od Cormaga (5), idź do Eldura (1) i porozmawiaj z nim. Okaże się, że Oran (3), właściciel tawerny, nie chce wpuścić członków klanu Młota do swojego lokalu. Musisz iść do karczmarza, aby rozwiązać ten problem. Możesz przekonać Orana na kilka sposobów: wyperswadować mu co ma zrobić (wymagana umiejętność Sugestii lub Charyzmy), płacąc mu lub wyzwać go na pojedynek.

Gdy rozwiążesz problem z Oranem, wróć do Eldura (1) po doświadczenie i kryształki. Następnie idź do Cormaga (5) . Możesz mu powiedzieć prawdę, i wydać Angrima lub zachować ją dla siebie. Misja zakończy się, a jeśli nie zataiłeś nić przed zleceniodawcą, idź za nim do Ragnara (7), by podsłuchać ciekawą rozmowę.


Misja: Darmowe piwo

  • Zlecający: Drog.
  • Cel: przynieść piwo Drogowi.
  • Doświadczenie: 100; nagroda: 50 Kryształków.

Przekraczając bramę, przy której stacjonuje Drog (2), prędzej czy później zaczepi cię ten strażnik, i poprosi, abyś przyniósł mu piwo. Piwo możesz kupić w tawernie, znaleźć w mieście lub ukraść. Drog nie będzie chciał zapłacić za pomoc. Możesz go sprowokować do walki, ale nie jest to najlepszy pomysł, gdyż strażnik to twardy zawodnik.

Drog będzie chciał wymusić na tobie haracz w wysokości 200 Kryształków za wstawiennictwo u Ragnara. Jeżeli posiadasz przynajmniej jedną umiejętność związaną z walką, wtedy będziesz mógł go przekonać do zmiany decyzji i otrzymasz 50 Kryształków. Płacąc mu lub przekonując go, zdobędziesz głos. Odmawiając mu, nie będzie ci przychylny, co przełoży się dezaprobatę Ragnara.


Misja: Zapasy żywności

  • Zlecający: Sinda (8).
  • Cel: wyjaśnić, dlaczego dostawy z jedzeniem przestały być eskortowane przez Berserków.
  • Doświadczenie: 1400 + 200 (gdy zgodzisz przyjąć najmniejsze wynagrodzenie); nagroda: 100-500 Kryształków.

Misję rozpoczniesz u Sindy (8). Następnie udaj się do Angrima (9) i porozmawiaj z nim na temat dostaw. Powie ci, że nie będzie narażał swoich ludzi. Idź do Sindy (8), która poprosi cię, abyś porozmawiał z pozostałymi naczelnikami klanów w sprawie eskortowania dostaw. Idź do Cormaga (6), gdyż Ragnar (7) i tak odeśle cię do niego. Ten poprosi cię o wykradnięcie Czujnika ruchu z Dziupli (10).



Udaj się do składowiska technologii (10). Dostań się tam używając plecaka odrzutowego (pomost (11) prowadzący do Dziupli znajdziesz obok miejsca, gdzie przebywa Ornir). Zabierz czujnik z ziemi i wróć do Cormaga. Ten podziękuje ci i obieca pomoc przy dostawach.

Wróć do Sindy (8), która zapyta ci się o wynagrodzenie za włożony trud. Najlepszą odpowiedzią jest: „Zapłać tyle, ile się twoim zdaniem należy” - otrzymasz 500 Kryształków. Gdy zaproponujesz stawkę 100 Kryształków, Sinda podziękuje ci szczodrze, a ty otrzymasz dodatkowe 200 punktów doświadczenia.

Zobacz także