Skip to main content

Elex - mapa Goliet: nauczyciele, postacie, ważne miejsca

Najważniejsze informacje o mapie Goliet.

Goliet, miasto w krainie Edan, jest siedzibą Berserków. Jest to pierwsze większe skupisko ludzi, do którego trafisz w grze. W tym mieście również będziesz mógł dołączyć do pierwszej frakcji - wspomnianych Berserków.

Goliet składa się z kilku części położonych na różnych wysokościach. Miasto jest pełne zieleni, a wśród mieszkańców łatwo dostrzec ogrodników, którzy pielęgnują rośliny i sadzonki. Znajdziesz tu również sklepy oraz wielu nauczycieli.

Warto porozmawiać z każdym mieszkańcem. Często opowiadają oni ciekawe historie i przekazują cenne informacje o świecie gry. Co więcej, rozmawiając z nimi, opowiadają o swoich problemach, co umożliwia otrzymania dodatkowych zadań.


Mapa Goliet

Na mapie zaznaczono najważniejsze postacie oraz miejsca.

Mapa Goliet w Elex.

Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.

1. Brama miejska, którą pierwszy raz wkroczyć do Goliet; stacjonuje tu Drog.

2. Wejście do Dziupli.

3. Born - szkolenie; zaznaczono stałe miejsce jego pobytu, choć można go spotkać także w innych punktach na mapie.

4. Ragnar - spotkasz go w tym miejscu po raz pierwszy.

5. Sinda - sklep, szkolenie.

6. Oran - tawerna.

7. Alrik - sklep, szkolenie.

8. Jora

9. Ornir

10. Bertram - spotkasz go w tym miejscu po raz pierwszy.

11. Caldrim - świątynia many; sklep, szkolenie i zamiana elexu na manę.

12. Angrim.

13. Handlarz bronią.

14. Kowal

15. Duras - towarzysz

16. Akira

17. Ragnar i Rijka

18. Eldur

19. Cormag - szkolenie

20. Hakon - szkolenie

T - teleport.


Nauczyciele w Goliet

Szkolenie w Elex odgrywa kluczową rolę w kwestii rozwoju naszej postaci. Dzięki nauczycielom możemy nauczyć się nowych umiejętności, które pomogą nam lepiej eksplorować świat i przetrwać na dzikich terenach.

Born (3) - szkolenie w zakresie przetrwania:

  • Odporność na promieniowanie,
  • Odporność na ogień,
  • Odporność na zamarzanie,
  • Odporność na truciznę,
  • Pancerz,
  • Trofea zwierzęce,
  • Pożeracz,
  • Poszukiwacz przygód,
  • Szósty zmysł,
  • Dodatkowe punkty wytrzymałości,
  • Witalność.

Sinda (5) - szkolenie w zakresie postaci:

  • Punkty atrybutów,
  • Doświadczony myśliwy,
  • Mol książkowy,
  • Wyznawca,
  • Licytator,
  • Umiejętności walki,
  • Umiejętności przetrwania,
  • Umiejętności rzemieślnicze,
  • Umiejętności osobowościowe,
  • Grupa,
  • Adwokat,
  • Przyjaciel bestii,
  • Atrybut,
  • Emocjonalny,
  • Zrównoważony,
  • Syntetyk.

Alrik (7) - szkolenie w zakresie rzemiosła:

  • Otwieranie zamków,
  • Ślusarz,
  • Kieszonkowiec,
  • Kradnie się tylko dwa razy,
  • Zmodyfikowana broń,
  • Złotnik,
  • Gniazdo na kamienie,
  • Chemia,
  • Hakowanie,
  • Zawodowy haker,
  • Nie tak szybko,
  • Górnictwo.

Cormag (19) - szkolenie w zakresie walki:

  • Broń do walki wręcz,
  • Broń dystansowa,
  • Broń ciężka,
  • Siła ataku,
  • Siła parowania,
  • Ciężki cios,
  • Granaty,
  • Atak z plecakiem odrzutowym,
  • Zabójca mutantów,
  • Zabójca maszyn.

Hakon (20) - szkolenie w zakresie przetrwania:

  • Odporność na promieniowanie,
  • Odporność na ogień,
  • Odporność na zamarzanie,
  • Odporność na truciznę,
  • Pancerz,
  • Trofea zwierzęce,
  • Pożeracz,
  • Poszukiwacz przygód,
  • Szósty zmysł,
  • Dodatkowe punkty wytrzymałości,
  • Witalność.


Caldrim (11) - szkolenie w zakresie (dostępne dopiero, gdy dołączysz do Berserków):

  • Magia,
  • Mana,
  • Ulepszanie broni,
  • Strzał rozpraszający,
  • Strzał rzopraszający,
  • Strzał poszukujący,
  • Zaklęcie "Kamuflaż",
  • Zaklęcie "Skóra nosorożca",
  • Zaklęcie "Wygląd wojownika",
  • Zaklęcie "Transfuzja krwi",
  • Zaklęcie "Wilczy duch",
  • Zaklęcie "Poczuj życia",
  • Zaklęcie "Trująca aura",
  • Zaklęcie uzdrawiajace.

Zobacz także