Skip to main content

Elex - misje Banitów: Rozszerzenie władzy

Zdobywamy rangę Kapitana. Zadania: Odbicie, Ściągający kasę, Dysputa w przestrzeni.

Kapitan to najwyższa ranga, na jaką może zapracować sobie Banita. Wcześniej należy zdobyć stopień Egzekutora oraz osiągnąć przynajmniej 25. poziom doświadczenia. Jeśli spełniasz warunki, porozmawiaj z Williamem. Tak jak poprzednio, i tym razem, musisz wykonać trzy zadania zlecone przez nadzorców dzielnic, czyli: Szczura, Szalonego Boba i Chloe.

Poniżej zostały opisane następujące zadania w ramach misji: Rozszerzenie władzy:

  • Odbicie,
  • Ściągający kasę,
  • Dysputa w przestrzeni.

Misja: Rozszerzenie władzy: Odbicie

  • Zlecający: Szalony Bob.
  • Cel: odbić szlak handlowy z rąk Berserków.
  • Doświadczenie: 2000 (za odbicie szklaku handlowego z rąk Berserków) + 800 (za ukończenie zadania).

Szalonemu Bobowi (1 na mapie misji: Odbicie) zależy przejęciu kontroli nad szklakiem handlowym, który położony jest między Tavarem a Edanem. Z racji faktu, iż pieczą nad Krwawym Szklakiem sprawują Berserkowie, należy odbić go z rąk wrogiej frakcji. W pierwszej kolejności udaj się na spotkanie z Ciosem (2 na mapie misji: Odbicie), który jest odpowiedzialny za atak.

Gdy dotrzesz na miejsce porozmawiaj z Banitą. Jeśli jesteś gotowy na uderzenie, potwierdź to podczas rozmowy z Ciosem. Rusz za grupą Banitów w stronę kamiennego przejścia. Kiedy je miniecie, wkroczysz na teren zajmowany przez Berserków (3 na mapie misji: Odbicie). Wyciągnij broń i podążając za Banitami, atakuj przeciwników. Wrogowie nie powinny ci sprawić większych problemów, gdyż w grupie dysponujecie ogromną siłą rażenia. W razie trudności podczas walki, trzymaj się na końcu ekipy.

Droga prowadzi po drewnianej kładce w górę zbocza. Gdy dotrzesz prawie na szczyt i zabijesz ostatniego Berserka, Cios poinformuje cię o wypełnieniu celów zadania. Wróć do Szalonego Boba, by donieść mu o powodzeniu misji.

Mapa misji: Odbicie.

Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.


Misja: Rozszerzenie władzy: Ściągający kasę

  • Zlecający: Chloe.
  • Cel: zebrać pieniądze od dłużników Chloe.
  • Doświadczenie: 200.

Misja zlecona od Chloe (4 na mapie misji: Ściągający kasę) polega na zabraniu pieniędzy od nowo przybyłych Berserków, którzy nie uregulowali rachunku w barze. Celem zadania więc będzie przekonanie trzech dłużników do oddania należnych Chloe Kryształków. Udaj się do każdej z tych osób.

Mapa misji: Ściągający kasę.

Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.

1 na mapie misji: Ściągający kasę - Berserka spotkasz w barze Hanka. Porozmawiaj z nim i wymuś, by oddał ci pieniądze. Przekaże ci Wypchaną torbę. Jeśli go przyciśniesz, zapłaci ci jeszcze 75 Kryształków.

2 na mapie misji: Ściągający kasę - Berserk stoi niedaleko północnego wejścia do Fortu, obok Spike'a. Rozmowa z nim zakończy się jego ucieczką z miasta. Możesz go zabić - zaatakuj go bronią dystansową, wówczas odwróci się i stanie do walki. Drugim rozwiązaniem jest ruszeniem za nim w pogoń. Dogoń go - gdy będziesz blisko aktywuj rozmowę z nim, a zatrzyma się i podda się. Nie ma przy sobie pełnej sumy, którą jest winien Chloe - przekaże ci Rozdartą torbę.

3 na mapie misji: Ściągający kasę - Berserk stoi przy wejściu na arenę walk. Porozmawiaj z nim. Dłużnik oznajmi ci, że nie ureguluje rachunku, i zakończy rozmowę. Ponowne rozpoczęcie rozmowy zakończy się pojedynkiem, i w konsekwencji śmiercią Berserka. Zabierz z jego zwłok Ręcznie robioną torbę.

Wróć do Chloe i oddaj je wszystkie torby. Zadanie zakończone.

Berserków renegatów rozpoznasz po ich pancerzach.

Misja: Rozszerzenie władzy: Dysputa w przestrzeni

  • Zlecający: Szczur.
  • Cel: pokonać Dymka i Erin na arenie walk.
  • Doświadczenie: 350 (za pokonanie Dymka) + 325 (za pokonanie Erin) + 400 (za ukończenie zadania).

Dymek i Erin rywalizują z tobą w walce o zdobycie rangi Kapitana we frakcji Banitów. Szczur poprze twoją kandydaturę, jeśli pokonasz swoich rywali na arenie walk. Dymka i Erin spotkasz w pobliżu miejsca, gdzie stoczycie bój. Porozmawiaj nimi i wezwij ich na pojedynek (kolejność nie ma znaczenia).

Erin i Dymka znajdzie w pobliżu areny walk.
  • Dymek - mocny i bardziej wymagający przeciwnik niż Erin.
  • Erin - walka z nią wymaga zapłaty 100 Kryształków, które ci zwróci po wygranej walce. Jest słabsza fizycznie od Dymka, ale jej broń zadaje obrażenia od promieniowania.

Po wygranych walkach z Dymkiem i Erin udaj się do Szczura, co zakończy misję.



Awans do rangi Kapitana

Jeśli wykonałeś wszystkie zadania ramach misji: Rozszerzenie władzy, udaj się do Williama. O ile masz 25. poziom doświadczenia, będziesz mógł uzyskać awans do rangi Kapitana. Otrzymasz 4000 punktów doświadczenia. W przypadku, gdy twój poziom nie spełnia warunków awansu, wróć do przywódcy Kleryków, kiedy spełnisz wymogi.

Zobacz także