Elex - misje Berserków: Polowanie na awans
Zadanie: Polowanie na awans (Alarmująca wiadomość, Wróg mojego wroga, Walka o kanion).
Po zdobyciu awansu na Wojownika, należy zrobić kolejny krok w karierze Berserka. Podobnie, jak przy poprzednich zadaniach dotyczących zdobycia wyższej rangi, tak i tym razem będziesz wykonywał trzy zadania. Każde z nich otrzymasz od jednego z naczelników (Ragnara, Angrima i Cormaga).
Udaj się do Ragnara i porozmawiaj z nim, co należy zrobić, by móc starać się o awans do rangi Paladyna.
Misja: Polowanie na awans
- Zlecający: Ragnar.
- Cel: awans do rangi: Paladyna.
- Doświadczenie: 4000.
Jeśli posiadasz rangę Wojownika, zgłoś się do Ragnara i wypytaj go, co trzeba wykonać, by awansować. Przywódca Berserków odpowie ci, że musisz wykonać zadania (Alarmująca wiadomość, Wróg mojego wroga, Walka o kanion) zlecone przez naczelników klanów: Ragnara, Angrima i Cormaga. Gdy je wykonasz, wróć do niego.
Misja: Alarmująca wiadomość
- Zlecający: Ragnar.
- Cel: zabezpieczyć Wszechserce przed atakami Łupieżców.
- Doświadczenie: 800 (za odparcie ataku Łupieżców) + 900 (za zabicie przywódcy Łupieżców) + 2000 (za ukończenie zadania); nagroda: 200 Kryształków.
Udaj się Thorgala (1 na mapie misji: Alarmująca wiadomość), który opiekuje się Wszechsercem. Poprosi cię o pomoc w obronie obozu przez atakiem Łupieżców, który nastąpi zaraz po zakończeniu konwersacji. Najpierw pobiegnij do punktu: (2 na mapie misji: Alarmująca wiadomość) i zlikwiduj przeciwników, by następnie pomóc Berserkowi w miejscu: (3 na mapie misji: Alarmująca wiadomość).
Gdy zabijesz wszystkich wrogów, porozmawiaj z Thorgalem. Wskaże ci miejsce, gdzie ukrywa się przywódca Łupieżców (4 na mapie misji: Alarmująca wiadomość). Kiedy dotrzesz do obozu przeciwników, przyjdzie ci stoczyć walkę z trzema Łupieżcami, w tym z ich dowódcą. Gdy ich zabijesz, wróć do Thorgala i poinformuj go, że rozwiązałeś jego problem. Następnie przekaż Ragnarowi dobrą nowinę, co zakończy zadanie.
Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.
Misja: Wróg mojego wroga
- Zlecający: Cormag.
- Cel: dostarczyć zapieczętowany list Reinholdowi.
- Doświadczenie: 800; nagroda: 0-450 Kryształków.
Otrzymasz od Cormaga list, który masz dostarczyć do Reinholda (1 na mapie misji: Wróg mojego wroga), znajdującego się w Hort. List jest zapieczętowany. Możesz złamać pieczęć i dostarczyć otwartą wiadomość Reinholdowi lub przekazać mu ją w stanie nienaruszonym. W zależności od podjętej decyzji, różne będą nastroje postaci, których dotyczy sprawa.
Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.
- Oddaj zapieczętowany list Reinholdowi. Doceni to, a gdy podczas rozmowy wybierzesz opcję dialogową: „Dostarczyłem wiadomość. Co teraz?”, otrzymasz 150 Kryształków. Reinhold przekaże ci list do Cormaga, który mu następnie przekaż, a otrzymasz od naczelnika Berserków pochwałę i 300 Kryształków.
- Oddaj odpieczętowany list Reinholdowi. Nie będzie zadowolony, ale gdy podczas rozmowy wybierzesz opcję dialogową: „Dostarczyłem wiadomość. Co teraz?”, otrzymasz 150 Kryształków. Reinhold przekaże ci list do Cormaga, który mu następnie zanieś. Naczelnik Berserków zgani cię i nie wręczy żadnej nagrody.
Niezależnie, jaką decyzję podejmiesz, obydwie sytuacje doprowadzą cię do tego samego finału - uzyskasz przychylność Cormaga.
Misja: Walka o kanion
- Zlecający: Angrim.
- Cel: pokonać Banitów, by zdobyć szklak handlowy.
- Doświadczenie: 2000 (za pokonanie wszystkich Banitów) + 2000 (za zakończenie zadania); nagroda: 200 Kryształki.
Ważny szklak handlowy, pomiędzy Edanem a Tavarem, jest kontrolowany przez Banitów. W związku z tym, Angrim zleci ci dołączenie do grupy Berserków (1 na mapie misji: Walka o kanion), których zadaniem jest odbicie go. Udaj się na miejsce spotkania. Gdy podejdziesz do Berserków, zaczepi się Gardar. Zapyta, czy jesteś gotowy zaatakować Banitów. Zgódź się, i podążaj za nim.
Będziecie walczyć z Banitami, schodząc w dół obozu. Nie jest to trudne zadanie, gdyż możesz trzymać się z tyłu, zostawiając całą robotę Berserkom. Kiedy dotrzecie na dół (2 na mapie misji: Walka o kanion) i zabijecie ostatniego przeciwnika, Gardar podziękuje ci za współpracę. Zbierz łupy z ciał wrogów i wróć do Angrima, by mu o wszystkim opowiedzieć. W nagrodę zdobędziesz jego poparcie, które umożliwi ci awansowanie na Paladyna.
Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.
- Spis treści: Elex - Poradnik, Solucja
- Poprzednie: Elex - misje Berserkerów: W służbie naczelnikom (awans do rangi Wojownika)
Awansowanie do rangi Paladyna
Jeśli najważniejsi Berserkerzy w Goliet wyrazili aprobatę w kwestii twojego awansu do rangi Paladyna - czyli wykonałeś wszystkie trzy zadania misji: Polowanie na awans - udaj się do Ragnara. O ile masz 25. poziom doświadczenia, będziesz mógł otrzymać awans. Otrzymasz za to 4000 punktów doświadczenia oraz ostatnią Magiczną pięść. W przypadku, gdy twój poziom jest niższy niż wymagany, wróć do naczelnika Goliet, kiedy osiągniesz odpowiedni poziom.
Udając się do kowala, od tej pory, będziesz mógł zakupić elementy pancerza paladyna i naczelnika.