Elex - misje poboczne: Edan, cz. 3
Zadania: Paranoja, Hałasy w ciemności, Przywódca łupieżców, Wygnani bez przyczyny.
Trzecia i ostatnia część misji pobocznych, które rozgrywają się w Edanie. Opisywane poniżej zadania rozpoczniesz w Dolinie Wyklętych oraz na Wyspie Berserków. Spotkasz tam wygnanych Berserków, którym będziesz mógł pomóc w przetrwaniu, powrocie do społeczności oraz ulżyć w trudach dnia codziennego.
Poniżej zostały opisane zadania:
Misja: Paranoja
- Zlecający: Egil.
- Cel: zabić pięć Osłabionych szakali.
- Doświadczenie: 125 (za każdego zabitego Osłabionego szakala) + 400 (za ukończenie zadania).
Egila (1 na mapie misji: Paranoja) znajdziesz w Dolinie Wyklętych, na południe od teleportu: Wielki podnośnik. Przebywa razem z innymi Wyklętymi. Poprosi cię o zabicie pięciu Osłabionych szakali, co nie jest dużym wyzwaniem.
Mutanty znajdziesz niedaleko miejsca (2 na mapie misji: Paranoja), gdzie znajduje się Egil. Wywab je pojedynczo i zabij je. W razie problemów, zwab je bliżej lokalizacji, w której mieszczą się Wygnańcy. W ten sposób zaangażujesz ich do walki. Zadanie zakończy się, gdy pokonasz ostatniego szakala.
Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.
Misja: Hałasy w ciemności, Przywódca łupieżców
- Zlecający: Galar.
- Cel: zbadać odgłosy, które niepokoją Galara w nocy.
- Doświadczenie: 900 (za zabicie Łupieżcy) + 100 (za ukończenie zadania: Hałasy w ciemności) +3500 (za zabicie Krwawego Bena i ukończenie zadania: Przywódca Łupieżców); nagroda: futro x4.
Galara (1 na mapie misji: Paranoja) znajdziesz w Dolinie Wyklętych, na południe od teleportu: Wielki podnośnik. Przebywa razem z innymi Wyklętymi. Poprosi cię o zbadanie dziwnych odgłosów, które wydobywają się z ruin zlokalizowanych niedaleko (3 na mapie misji: Paranoja). Galar sądzi, że to duchy nawiedzają to miejsce.
Prześpij się do północy (śpiwór znajdziesz w jednym z budynków zamieszkiwanych przez Wyklętych). Następnie udaj się do owych ruin. Poczekaj chwilkę, a pojawi się Łupieżca. Zabij go, po czym udaj się do Galara, i opowiedz mu o tym zdarzeniu. Poprosi cię o zabicie przywódcę łupieżców, który znajduje się w starej kopalni (5 na mapie misji: Paranoja). Zadanie: Hałasy w ciemności zakończy się i rozpocznie się automatycznie misja: Przywódca łupieżców.
Przejdź przez most i odnajdź wejście do kopalni (4 na mapie misji: Paranoja). W środku znajdziesz kilku Łupieżców, ale twoim celem będzie zlikwidowanie ich przywódcy - Krwawego Bena. Najlepszą taktyką walki z nimi jest wyciąganie ich pojedynczo z kryjówki i eliminacja każdego przeciwnika. Kopalnia składa się z kilku kondygnacji. Na jednym z wyższych poziomów odnajdziesz Bena. Gdy go zabijesz, wróć do Galara, aby odebrać lichą nagrodę i zakończyć zadanie.
Misja: Wygnani bez przyczyny
- Zlecający: Katta.
- Cel: pomóc Katcie dowieźć jej niewinności.
- Doświadczenie: 200 (za porozmawianie z Alrikiem) + 200 (za wykonanie planu Alrika) + 1000 (za ukończenie zadania); nagroda: 114 Kryształków oraz Szpon Katty + 150 Kryształków (jeśli ilość umiejętności Walki wynosi minimum 3).
Kattę znajdziesz na Wyspie Berserków na południu mapy (1 na mapie misji: Wygnani bez przyczyny). Porozmawiaj z nią na temat jej wygnania. Sądzi, że jest niewinna i że tylko Alrik (2 na mapie misji: Wygnani bez przyczyny) z Goliet może jej pomóc. Udaj się do niego i przekonaj go, aby pomógł Katcie. Obmyśli plan, który polega na wrobieniu Droga w kradzież i uniewinnieniu zleceniodawczyni.
Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.
- Spis treści: Elex - Poradnik, Solucja
- Poprzednie: Elex - Edan: misje poboczne, cz. 2
W pierwszej kolejności musisz okraść z kosztowności Borna i Sindę . Pytając Alrika, jak masz to zrobić, przekaże ci klucze do ich skrzyń. Zakradnij się do domu Borna i Sindy (3 i 4 na mapie misji: Wygnani bez przyczyny), i wykradnij zawartość kufrów oraz włóż do nich po jednym Szponie, które otrzymałeś od Alrika. Zrób to w nocy, gdy Berserkowie będą spać lub za dnia poczekaj na dogodny moment, kiedy nie będą patrzeć ci na ręce.
Następnie udaj się do głównej bramy. Wejdź do pomieszczenia (5 na mapie misji: Wygnani bez przyczyny), które łączy się z bramą miejską. Włóż do skrzyni Droga: Kosztowności Borna, Kosztowności Sindy oraz jeden Szpon. Wróć do Alrika, a on doniesie na Droga Cormagowi. Od tej pory to Katta będzie pilnować wejście do miasta. Porozmawiaj z nią, aby otrzymać nagrodę.