Escape From Tarkov wkrótce z obsługą DLSS
Razem z dziewięcioma innymi grami.
Nvidia ujawniła listę kolejnych tytułów, które otrzymają w najbliższej przyszłości wsparcie dla DLSS oraz dla innych technologii producenta kart graficznych.
W zestawieniu znajduje się między innymi popularna strzelanka sieciowa Escape From Tarkov. Wyróżnia się między innymi faktem, że bazuje na silniku Unity, gdzie obsługę skalowania obrazu z pomocą sztucznej inteligencji wprowadzono dopiero w połowie ubiegłego roku.
Wkrótce potem EFT otrzymało już wsparcie dla technologii Nvidia Reflex, zajmującej się zmniejszaniem opóźnień między wydawanymi poleceniami i tym, co widzimy na ekranie.
Jeśli o innych grach mowa, DLSS pojawi się także w The Day Before, Rainbow Six Extraction, Super People, Hitman 3, Voidtrain, The Anacrusis, Phantasy Star Online 2 New Genesis, Ratten Reich oraz w Midnight Ghost Hunt.
Wspomniany Reflex również zostanie rozszerzony na kolejne tytuły: Rainbow Six Extraction, Super People, Midnight Ghost Hunt, God of War, Grit, Ready or Not oraz iRacing.
Technologia DLSS zakłada renderowanie obrazu w niższej rozdzielczości, a następnie skalowanie go z wykorzystaniem przygotowanych wcześniej informacji. W ten sposób udaje się poprawić wydajność przy minimalnym wpływie na jakość obrazu.