Skip to main content

Escape from Tarkov - wkrótce otwarte beta testy strzelanki

Oraz polska wersje językowa.

Studio Battlestate Games ogłosiło, że strzelanka Escape from Tarkov otrzymała aktualizację 0.4, wprowadzającą między innymi 70 nowych przedmiotów.

Jednocześnie poinformowano, że już „wkrótce” rozpoczną się otwarte testy beta. Nie podano konkretnej daty startu, lecz produkcja powinna otworzyć się dla graczy jeszcze w tym roku.

Escape from Tarkov stawia na realizm

Jeszcze przed rozpoczęciem testów Escape from Tarkov otrzyma dziesięć dodatkowych wersji językowych, w tym polskie tłumaczenie.

Wspomniane przedmioty wprowadzane w łatce 0.4 to między innymi karabin wyborowy DVL-10 M1 oraz karabin AKM wraz z dwiema wersjami cywilnymi: VPO-209 i VPO-136.

Do tego dostęp do systemu gestów i poleceń głosowych, jak i nowych rodzajów amunicji, elementów ubioru czy dodatków do uzbrojenia. Znacznie poszerzono opcje modyfikacji broni opartych o system Kałasznikowa. Nowością jest też strzelania „na ślepo” zza osłon.

Do tego nowa wersja mechaniki celowania, wybuchów granatów oraz obrażeń i leczenia ran. Poprawek doczekała się także sztuczna inteligencja.

Naprawiono problemy z widocznością obiektów przez gęstą roślinność, a wirtualnym przeciwnikom skorygowano zmysł słuchu i wzroku. Sztuczna inteligencja reaguje teraz na rzucane granaty i przelatujące obok pociski, co brzmi całkiem rozsądnie.

Równie ważne zmiany dotyczą optymalizacji, głównie w sferze zużycia pamięci RAM. Jak zapewniają twórcy, łatka 0.4 umożliwia płynniejszą zabawę zarówno na mocnych, jak i słabszych komputerach.

Zobacz na YouTube

Escape from Tarkov to realistyczna strzelanka z zacięciem survivalowym. Wcielamy się w najemnika uwięzionego w tytułowym mieście z regionu Norvinsk. W obszarach zrujnowanej metropolii wykonujemy różnorodne misje. Możemy wybrać tryb gry offline lub scenariusze z szansą na spotkanie innych graczy.

Kolejne „wypady” przekładają się na coraz to lepsze wyposażenie naszej postaci - o ile przeżyjemy. Fani mogą personalizować ekwipunek, tworząc niemal nieograniczone, choć realistyczne kombinacje. Broń podlega nie tylko opcjom dostosowywania, ale także traci swoje właściwości - w zależności od częstotliwości użytkowana.

Produkcja dostępna jest tylko na PC. Data premiery pełnej wersji nie jest znana.

Zobacz także