Eurogamer.pl Podcast #6: Cykle, muzyka i tycoony
Dyskusje niezapomniane.
Nasz stały skład, czyli Łukasz, Zbyszek i ja, dyskutuje na luźne tematy. Dywagujemy o długich cyklach wydawniczych gier, coraz popularniejszych metodach na promocję gier (wcześniejsze udostępnianie soundtracków), a także o Game Dev Story i Game Dev Tycoon, klasycznych i jakże przyjemnych pożeraczach czasu.
Życzymy miłego odsłuchu i, jak zwykle, zachęcamy do dyskusji w komentarzach.
Spis treści:
- 00:19 - Wprowadzenie i bunt przeciwko zaproponowanym tematom
- 01:12 - Niespodziewana dygresja na temat upgrade'owania pecetów
- 05:42 - Długie cykle wydawnicze gier - dlaczego się tak dzieje?
- 29:50 - Wypuszczanie soundtracków przed premierą gry jako forma promocji - za czy przeciw?
- 45:47 - Dyskutujemy luźno o fenomenie Game Dev Story i Game Dev Tycoon
- 1:09:01 - Zakończenie