F1 2015 ukaże się w czerwcu na PC, PlayStation 4 i Xbox One
Z komunikacją głosową.
Studio Codemasters ogłosiło, że symulator F1 2015 zadebiutuje w czerwcu tego roku na PC, PlayStation 4 i Xbox One.
Twórcy zapewniają, że na potrzeby produkcji przygotowali nową wersję silnika EGO, usprawniając oprawę graficzną i system fizyki.
„Nowy model ulepsza i rozszerza ponad 20 obszarów, w tym silnik, skrzynię biegów, aerodynamikę, zbiornik paliwa, force feedback, zawieszenie, a także dodaje całkiem nowy model opon” - napisano na oficjalnym blogu.
Trzy tryby rozgrywki to Championship Season, zapowiadany na „bardzo trudny” Pro Season oraz Quick Race. Nie zabraknie oczywiście także rywalizacji w sieci.
Co ciekawe, za pomocą czujników wbudowanych w Kinect i PlayStation Camera będziemy mogli wydawać polecenia naszym inżynierom, prosić o prognozę pogody czy zmianę typu opon.
Choć gra bazuje na licencji sezonu 2015 w Formule 1, to Codemasters dodaje także wszystkie bolidy, kierowców i tory z 2014 roku - przygotowane od podstaw.
„Nasz usprawniony model dynamiki pojazdu z większym realizmem oddaje różnice w osiągach i podział na mechaniczną i aerodynamiczną przyczepność” - zapewniają deweloperzy. „Bardziej naturalna i wiarygodna natura systemu fizycznego zapewni także, że wyścigi będą bardziej przystępne dla osób o różnych umiejętnościach.”