F1 24 - Bahrajn: najlepszy setup, ustawienia bolidu
Bahrajn International Circuit.
Jednym z najważniejszych kluczy do osiągania sukcesów w grze F1 24 jest znalezienie optymalnych ustawień bolidu dla każdego toru. Na tej stronie zamieszczamy najlepszy setup pojazdu dla toru Bahrajn International Circuit. Możecie skorzystać z niego w niezmienionej formie lub potraktować go jako punkt wyjścia i na jego podstawie stworzyć ustawienie dostosowane do własnych preferencji.
Uwaga: ustawienie powstało z myślą o grze z manualną skrzynią biegów i bez włączonych asyst. Zalecana jest gra na kontrolerze lub kierownicy.
Aerodynamika
- Aerodynamika przedniego skrzydła - 50
- Aerodynamika tylnego skrzydła - 35
Przekładnia
- Dos. dyferencjału (wciśnięty pedał gazu) - 75%
- Dos. dyferencjału (bez wciśniętego pedału gazu) - 70%
- Hamowanie silnikiem - 100%
Geometria zawieszenia
- Pochylenie kół przednich - -3,50 stopni
- Pochylenie kół tylnych - -2,20 stopni
- Rozbieżność przodu - 0,25 stopni
- Zbieżność tyłu - 0,25 stopni
Zawieszenie
- Przednie zawieszenie - 41
- Tylne zawieszenie - 1
- Przedni stabilizator poprzeczny - 21
- Tylny stabilizator poprzeczny - 21
- Wysok. zawiesz. przód - 20
- Wysok. zawiesz. tył - 60
Hamulce
- Ciśnienie hamulców - 100%
- Balans hamulców przód - 54%
Opony
- Ciśnienie prawej przedniej opony - 29,5 psi
- Ciśnienie lewej przedniej opony - 29,5 psi
- Ciśnienie prawej tylnej opony - 26,5 psi
- Ciśnienie lewej tylnej opony - 26,5 psi
Następnie: F1 24 - Arabia Saudyjska: najlepszy setup, ustawienia bolidu
Spis treści: F1 24 - poradnik i najlepsze porady
Poprzednio: F1 24 - ustawienia kierownicy: martwa strefa, liniowość, czułość