F1 24 - Imola: najlepszy setup, ustawienia bolidu
Autodromo Internazionale Enzo E Dino Ferrari.
Jednym z najważniejszych kluczy do osiągania sukcesów w grze F1 24 jest znalezienie optymalnych ustawień bolidu dla każdego toru. Na tej stronie zamieszczamy najlepszy setup pojazdu dla toru Autodromo Internazionale Enzo E Dino Ferrari we włoskiej Imoli. Możecie skorzystać z niego w niezmienionej formie lub potraktować go jako punkt wyjścia i na jego podstawie stworzyć ustawienie dostosowane do własnych preferencji.
Uwaga: ustawienie powstało z myślą o grze z manualną skrzynią biegów i bez włączonych asyst. Zalecana jest gra na kontrolerze lub kierownicy.
Aerodynamika
- Aerodynamika przedniego skrzydła - 25
- Aerodynamika tylnego skrzydła - 25
Przekładnia
- Dos. dyferencjału (wciśnięty pedał gazu) - 20%
- Dos. dyferencjału (bez wciśniętego pedału gazu) - 50%
- Hamowanie silnikiem - 40%
Geometria zawieszenia
- Pochylenie kół przednich - -3,20 stopni
- Pochylenie kół tylnych - -1,90 stopni
- Rozbieżność przodu - 0,25 stopni
- Zbieżność tyłu - 0,25 stopni
Zawieszenie
- Przednie zawieszenie - 25
- Tylne zawieszenie - 19
- Przedni stabilizator poprzeczny - 11
- Tylny stabilizator poprzeczny - 9
- Wysok. zawiesz. przód - 32
- Wysok. zawiesz. tył - 70
Hamulce
- Ciśnienie hamulców - 97%
- Balans hamulców przód - 55%
Opony
- Ciśnienie prawej przedniej opony - 24,0 psi
- Ciśnienie lewej przedniej opony - 24,0 psi
- Ciśnienie prawej tylnej opony - 21,0 psi
- Ciśnienie lewej tylnej opony - 21,0 psi
Następnie: F1 24 - Monako: najlepszy setup, ustawienia bolidu
Spis treści: F1 24 - poradnik i najlepsze porady
Poprzednio: F1 24 - Miami: najlepszy setup, ustawienia bolidu