F1 24 - Japonia: najlepszy setup, ustawienia bolidu
Suzuka International Racing Course.
Jednym z najważniejszych kluczy do osiągania sukcesów w grze F1 24 jest znalezienie optymalnych ustawień bolidu dla każdego toru. Na tej stronie zamieszczamy najlepszy setup pojazdu dla toru Suzuka International Racing Course w Japonii. Możecie skorzystać z niego w niezmienionej formie lub potraktować go jako punkt wyjścia i na jego podstawie stworzyć ustawienie dostosowane do własnych preferencji.
Uwaga: ustawienie powstało z myślą o grze z manualną skrzynią biegów i bez włączonych asyst. Zalecana jest gra na kontrolerze lub kierownicy.
Aerodynamika
- Aerodynamika przedniego skrzydła - 40
- Aerodynamika tylnego skrzydła - 33
Przekładnia
- Dos. dyferencjału (wciśnięty pedał gazu) - 40%
- Dos. dyferencjału (bez wciśniętego pedału gazu) - 40%
- Hamowanie silnikiem - 30%
Geometria zawieszenia
- Pochylenie kół przednich - -3,50 stopni
- Pochylenie kół tylnych - -2,20 stopni
- Rozbieżność przodu - 0,25 stopni
- Zbieżność tyłu - 0,25 stopni
Zawieszenie
- Przednie zawieszenie - 41
- Tylne zawieszenie - 8
- Przedni stabilizator poprzeczny - 15
- Tylny stabilizator poprzeczny - 10
- Wysok. zawiesz. przód - 25
- Wysok. zawiesz. tył - 62
Hamulce
- Ciśnienie hamulców - 97%
- Balans hamulców przód - 54%
Opony
- Ciśnienie prawej przedniej opony - 28,5 psi
- Ciśnienie lewej przedniej opony - 28,5 psi
- Ciśnienie prawej tylnej opony - 26,0 psi
- Ciśnienie lewej tylnej opony - 26,0 psi
Następnie: F1 24 - Chiny: najlepszy setup, ustawienia bolidu
Spis treści: F1 24 - poradnik i najlepsze porady
Poprzednio: F1 24 - Australia: najlepszy setup, ustawienia bolidu