Skip to main content

F1 24 - Japonia: najlepszy setup, ustawienia bolidu

Suzuka International Racing Course.

Jednym z najważniejszych kluczy do osiągania sukcesów w grze F1 24 jest znalezienie optymalnych ustawień bolidu dla każdego toru. Na tej stronie zamieszczamy najlepszy setup pojazdu dla toru Suzuka International Racing Course w Japonii. Możecie skorzystać z niego w niezmienionej formie lub potraktować go jako punkt wyjścia i na jego podstawie stworzyć ustawienie dostosowane do własnych preferencji.

Uwaga: ustawienie powstało z myślą o grze z manualną skrzynią biegów i bez włączonych asyst. Zalecana jest gra na kontrolerze lub kierownicy.

Aerodynamika

  • Aerodynamika przedniego skrzydła - 40
  • Aerodynamika tylnego skrzydła - 33

Przekładnia

  • Dos. dyferencjału (wciśnięty pedał gazu) - 40%
  • Dos. dyferencjału (bez wciśniętego pedału gazu) - 40%
  • Hamowanie silnikiem - 30%

Geometria zawieszenia

  • Pochylenie kół przednich - -3,50 stopni
  • Pochylenie kół tylnych - -2,20 stopni
  • Rozbieżność przodu - 0,25 stopni
  • Zbieżność tyłu - 0,25 stopni

Zawieszenie

  • Przednie zawieszenie - 41
  • Tylne zawieszenie - 8
  • Przedni stabilizator poprzeczny - 15
  • Tylny stabilizator poprzeczny - 10
  • Wysok. zawiesz. przód - 25
  • Wysok. zawiesz. tył - 62

Hamulce

  • Ciśnienie hamulców - 97%
  • Balans hamulców przód - 54%

Opony

  • Ciśnienie prawej przedniej opony - 28,5 psi
  • Ciśnienie lewej przedniej opony - 28,5 psi
  • Ciśnienie prawej tylnej opony - 26,0 psi
  • Ciśnienie lewej tylnej opony - 26,0 psi

Następnie: F1 24 - Chiny: najlepszy setup, ustawienia bolidu

Spis treści: F1 24 - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: F1 24 - Australia: najlepszy setup, ustawienia bolidu

Zobacz także